03/09/2019 Societat - Jordi Rodríguez
El procés participatiu de Calonge i Sant Antoni està en marxa fins al 30 de setembre. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni instal·la una carpa als mercats setmanals del municipi per fomentar el procés de pressupost participatiu. La iniciativa vol fomentar la recollida de propostes per destinar-hi 75.000 euros del pressupost municipal d'inversions de l'any que ve. La setmana passada ja es va muntar aquesta carpa, el dimecres a Sant Antoni i el dijous a Calonge, i demà i demà passat es tornarà a repetir l'experiència.
Aquest termini de presentació de propostes va començar el dia 5 d'agost i s'acabarà el 30 de setembre. En aquest període qualsevol persona major de 16 anys, encara que no estigui empadronada al municipi, pot presentar les seves idees. Per ampliar el volum de propostes, precisament, s'ha decidit fer aquesta campanya al mercat. Salvador Miquel, regidor de Participació Ciutadana de Calonge i Sant Antoni.
Per facilitar el procés participatiu del pressupost de Calonge i Sant Antoni també es poden fer arribar propostes al portal participa.calonge,cat. Un cop s'acabi aquesta fase, el 30 de setembre, es passarà a la de votació, prevista per novembre i desembre. Això decidirà quins projectes es trien com a destinataris dels 75.000 euros del pressupost d'inversions. Prèviament hi haurà un procés de validació per part dels tècnics municipals, per tal de garantir que les propostes ciutadanes compleixen els criteris recollits a les bases de participació.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...