30/08/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
El Marella Discovery 2 amarrat aquest matí al port de Palamós.
El port de Palamós tanca aquest divendres les escales del mes d'agost amb el creuer Marella Discovery 2, que fa la seva sisena estada d'aquest any. Al llarg del mes, la instal·lació ha rebut un total de set escales de vaixells turístics, que han portat fins a Palamós 10.428 passatgers. Una vegada més, l'aportació més gran l'han fet els creuers de la companyia Marella Cruises. Un d'ells, precisament, tanca avui les escales d'aquest agost.
Es tracta del Marella Discovery 2, que amb la d'aquest divendres ja ha vingut sis vegades durant el 2019, i que encara tornarà tres vegades més fins al mes d'octubre. Avui fa una escala de més de nou hores, fins a les sis de la tarda. Ve del port francès de Villefranche Sur Mer i el seu proper destí serà Palma de Mallorca. En aquest viatge, a bord del Marella Discovery 2 hi van 1.942 passatgers, la majoria britànics, i 733 tripulants.
El dilluns vinent començaran les escales del mes de setembre, que també seran set. El primer vaixell que vindrà també serà de Marella Cruises, concretament el Marella Dream.
Totes les notícies:
18/04/2026 - El Palamós treu un empat del camp del Figueres (0-0)
Unió Esportiva Figueres i Palamós Club de Futbol s'han repartit els punts després d'empatar a...
17/04/2026 - El port de Palamós es potencia com a destí de creuers a la fira de Miami
La ciutat de Miami, a l'estat nord-americà de Florida, ha acollit aquesta setmana el fòrum de la...
17/04/2026 - Els restauradors de Palamós es reivindiquen com la millor destinació gastronòmica de l'Empordà
A les comarques de l'Empordà no hi ha una oferta gastronòmica com la que ofereix Palamós. Ho diu...
17/04/2026 - SOS Costa Brava farà jornades de vigilància de les cales a l'estiu
SOS Costa Brava posa en marxa una campanya per recaptar fons i poder fer aquest estiu que ve 3...
17/04/2026 - Arrenca la Mostra de Teatre Infantil de Palamós a La Gorga
Aquest vespre es posa en marxa la Mostra de Teatre Infantil de Palamós, que ja arriba a la 34a...
Notícies relacionades: