30/08/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
El Marella Discovery 2 amarrat aquest matí al port de Palamós.
El port de Palamós tanca aquest divendres les escales del mes d'agost amb el creuer Marella Discovery 2, que fa la seva sisena estada d'aquest any. Al llarg del mes, la instal·lació ha rebut un total de set escales de vaixells turístics, que han portat fins a Palamós 10.428 passatgers. Una vegada més, l'aportació més gran l'han fet els creuers de la companyia Marella Cruises. Un d'ells, precisament, tanca avui les escales d'aquest agost.
Es tracta del Marella Discovery 2, que amb la d'aquest divendres ja ha vingut sis vegades durant el 2019, i que encara tornarà tres vegades més fins al mes d'octubre. Avui fa una escala de més de nou hores, fins a les sis de la tarda. Ve del port francès de Villefranche Sur Mer i el seu proper destí serà Palma de Mallorca. En aquest viatge, a bord del Marella Discovery 2 hi van 1.942 passatgers, la majoria britànics, i 733 tripulants.
El dilluns vinent començaran les escales del mes de setembre, que també seran set. El primer vaixell que vindrà també serà de Marella Cruises, concretament el Marella Dream.
Totes les notícies:
20/10/2025 - Unes 22.000 persones passen pel 'Vespreig mediterrani'
Èxit rotund del 'Vespreig mediterrani'. Segons l'Ajuntament de Palamós, unes 22.000 persones van...
20/10/2025 - La CUP, clau en l'aprovació del pressupost d'enguany, diu que no ha rebut cap informació sobre el de l'any vinent
La CUP Palamós - Vila-romà que, amb la seva abstenció, va ser clau per l'aprovació final del...
20/10/2025 - L'Ajuntament treballa per reformular el Mercat de Nadal
L'Ajuntament de Palamós treballa per repensar i reformular el Mercat de Nadal. Es va estrenar les...
20/10/2025 - Implanten les enquestes NPS a Palamós Gent Gran
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà implanta les enquestes de satisfacció NPS al...
20/10/2025 - Clau de Volta ja prepara la segona 'Nit dels Esperits'
L'Associació Clau de Volta ja prepara la segona 'Nit dels Esperits'. Serà el dia 1 de novembre, a...
Notícies relacionades: