29/08/2019 Esports - Carlos Ribas
La platja Gran de Palamós acull la tercera edició del Beach Water Polo Costa Brava. (Foto: BIWPA).
La tercera edició del Beach Water Polo Costa Brava ja està a punt. Demà, dissabe i diumenge, la platja Gran de Palamós acollirà una nova entrega del torneig internacional de waterpolo a la platja que enguany comptarà amb una vintena d’equips de set països diferents. L'objectiu és apropar aquest esport al públic en general per això es jugarà una modalitat de waterpolo més dinàmica i divertida, que la tradicional que es disputa en piscina.
Ho ha explicat avui el director de competició Yuri Colet.
El Beach Water Polo Costa Brava es farà els dies 30 i 31 d'agost i 1 de setembre. Hi haurà dos camps de joc inflables a l'aigua de la platja Gran, a la vista del públic que vulgui seguir la competició des de la sorra, i també un espai de village amb música i servei de bar.
Durant el mes d'agost s'han fet tallers gratuïts d'iniciació al waterpolo i els participants podran jugar un partit d'exhibició que es farà durant el torneig, tot just abans del partit de les estrelles. Felipe Perrone, subcampió del món aquest estiu amb la selecció espanyola, serà un dels professionals convidats que vindran a Palamós.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...
Notícies relacionades: