23/08/2019 Cultura - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu de la Diverbeach a la platja de Sant Antoni.
L'espigó Costa Brava de la platja de Sant Antoni serà avui l'escenari de la sisena edició de la Diverbeach, el ja quasi tradicional concert gratuït de final d'estiu de l'Orquestra Di-Versiones. Els calongins han demanat als assistents que portin roba rosa o qualsevol complement d'aquest color.
L'objectiu és tenyir de rosa l'espigó Costa Brava, l'espai triat aquest any per a la Diverbeach. S'espera l'assistència d'unes 7.000 persones i per això s'ha triat un escenari amb la màxima amplitud possible, per temes de seguretat.
La festa començarà a dos quarts de sis de la tarda amb el concert de Trinomi de Barrets. A un quart de set hi haurà una classe de zumba amb Las Supre_mas, i una hora més tard, cap a un quart de vuit, començarà l'actuació de l'Orquestra Di-Versiones. Després de l'actuació de la banda calongina, entre un quart de deu i tres quarts d'onze de la nit, aproximadament, la festa continuarà amb la música del dj Lucky. La vetllada suposa l'obertura de la Festa Major de Sant Antoni.
Totes les notícies:
16/06/2026 - Medi Ambient Campanya forestal amb boscos més humits, però condicionada per la calor i el vent
Les pluges de l'hivern i la primavera passats han consolidat un canvi de tendència en relació a...
16/06/2026 - Política Ple ordinari del mes de juny a l'Ajuntament de Palamós, aquesta tarda
L'Ajuntament de Palamós farà avui dimarts, a partir de les 6 de la tarda, la sessió ordinària...
16/06/2026 - Política El PSC proclama Yolanda Aguilar candidata a l'alcaldia de Palamós
Yolanda Aguilar serà la candidata a l'alcaldia de Palamós pel Partit dels Socialistes de...
16/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament licita la compra d'un local per a usos públics
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic la compra d'un local per destinar-lo a...
16/06/2026 - Cultura L'espai Monalisi mostra les pintures de Marleen van Duyse
Fins al dia 28 de juny, l'espai d'art Monalisi, al carrer Sant Antoni 2 de Palamós, mostra...