23/08/2019 Cultura - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu de la Diverbeach a la platja de Sant Antoni.
L'espigó Costa Brava de la platja de Sant Antoni serà avui l'escenari de la sisena edició de la Diverbeach, el ja quasi tradicional concert gratuït de final d'estiu de l'Orquestra Di-Versiones. Els calongins han demanat als assistents que portin roba rosa o qualsevol complement d'aquest color.
L'objectiu és tenyir de rosa l'espigó Costa Brava, l'espai triat aquest any per a la Diverbeach. S'espera l'assistència d'unes 7.000 persones i per això s'ha triat un escenari amb la màxima amplitud possible, per temes de seguretat.
La festa començarà a dos quarts de sis de la tarda amb el concert de Trinomi de Barrets. A un quart de set hi haurà una classe de zumba amb Las Supre_mas, i una hora més tard, cap a un quart de vuit, començarà l'actuació de l'Orquestra Di-Versiones. Després de l'actuació de la banda calongina, entre un quart de deu i tres quarts d'onze de la nit, aproximadament, la festa continuarà amb la música del dj Lucky. La vetllada suposa l'obertura de la Festa Major de Sant Antoni.
Totes les notícies:
24/06/2026 - Cultura Festivitat de Sant Joan farcida d'actes de Festa Major
Palamós celebra avui la festivitat de Sant Joan, amb la seva Festa Major ja en marxa. Un munt...
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
23/06/2026 - Política La CUP demana rebaixar les ràtios a l'aula en comptes de suprimir una línia educativa d'I3
Ahir dilluns va començar el període de matriculació pels cicles d'infantil, primària i...
23/06/2026 - Societat Els metges alerten dels riscos de les temperatures altes
Les temperatures altes que estem tenint en aquests primers dies de l'estiu, i en particular les...