22/08/2019 Política - Jordi Rodríguez
Sortida d'autocars des de Palamós cap a la manifestació de la Diada, en una imatge d'arxiu.
L'Assemblea Nacional Catalana de Palamós, Sant Joan i Vall-llobrega ja ha començat la venda de samarretes i de tiquets d'autocar per anar a la manifestació convocada a Barcelona l'11 de setembre proper, amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya. L'entitat espera omplir una desena d'autocars, que sortiran del passeig del Mar al migdia, un cop s'acabin els actes institucionals que organitza l'Ajuntament de Palamós.
Les samarretes es venen al preu de 15 euros i el 'pack' inclou també una bossa. Es poden trobar a la parada que l'ANC instal·la al passeig del Mar, a tocar de l'accés a l'aparcament de la platja Gran, pel carrer d'Aragó. Jordi Iglesias coordinador de la territorial de l'Assemblea, explica quina funció tenen els diners que es recullen amb aquestes vendes.
D'altra banda, els tiquets dels autobusos que aniran a Barcelona per la Diada es poden adquirir a Finques Garbí, també al passeig del Mar de Palamós. El preu és de 10 euros i s'espera omplir una desena de busos. La sortida es farà el mateix 11 de setembre al migdia, malgrat al matí ja hi ha actes a Barcelona. Jordi Iglesias.
Com és habitual, els autocars tornaran cap a Palamós un cop finalitzi la manifestació de Barcelona, que aquest any tindrà com a escenari la zona de la plaça d'Espanya i la Gran Via de les Corts Catalanes.
Totes les notícies:
19/03/2026 - L'Ajuntament demana una acció judicial més severa amb els multireincidents
El debat sobre la seguretat al municipi de Palamós va reaparèixer en el Ple de l'Ajuntament que...
19/03/2026 - La preinscripció escolar apunta a la pèrdua d'una línia d'I3 el curs que ve
Ahir va acabar el període de la preinscripció escolar pel curs 2026-2027, al segon cicle...
19/03/2026 - El nutricionista Xavi Verdaguer protagonitza la segona sessió de les Jornades d'Educació i Família
Avui continuen, amb la segona conferència del cicle, les Jornades d'Educació i Família 2026, que...
19/03/2026 - David Perpinyà publica 'Panorama per a retratar', una novel·la inspirada en el món de la fotografia
El fotògraf palafrugellenc David Perpinyà publica la seva primera novel·la 'Panorama per a...
19/03/2026 - 'Contes musicats' a la Biblioteca amb 'Un petó per la lluna'
A un quart de 6 d'aquesta tarda arriba una nova sessió dels clubs de lectura infantils de la...
Notícies relacionades: