13/08/2019 Cultura - Jordi Rodríguez
Arnau Tordera, el líder d'Obeses, en l'actuació a Palamós. (Foto: Amb So de Cobla).
El festival Amb So de Cobla ha tancat la tercera edició amb més públic i de perfil més divers. Aquest és el balanç que en fa l'organització, que estima que pels concerts que s'han fet en diferents escenaris de Palamós, del 7 al 11 d'agost, hi han passat unes 6.000 persones. Destaca, en aquest sentit, la bona resposta del públic a les dues grans apostes d'aquest any: Obeses i Llibert Fortuny.
Precisament el muntatge liderat per Arnau Tordera, cantant del grup Obeses, al costat de la cobla Berga Jove, va ser el punt culminant d'aquest tercer amb So de Cobla. La proposta tindrà continuïtat, igual que en els casos de Llibert Fortuny i l'Electro Cobla Sound, o del NewCat, que també es podran veure en la propera edició de la Fira Mediterrània de Manresa, l'octubre que ve. El co-director del festival, Adrià Bauzó, valora la consolidació d'Amb So de Cobla.
El festival Amb So de Cobla busca actualitzar la sonoritat d'aquesta formació clàssica de la música catalana, fusionant-la amb altres gèneres musicals. La proposta és una iniciativa de la Generalitat, l'Ajuntament de Palamós i l'Agrupació Sardanista Costa Brava, en col·laboració amb la Diputació de Girona i amb la Confederació Sardanista de Catalunya.
Totes les notícies:
08/01/2026 - L'Ajuntament renova els contractes a 3 interins de la Policia Local per cobrir baixes de durada llarga
L'Ajuntament de Palamós ha prorrogat els contractes temporals a 3 agents interins de la Policia...
08/01/2026 - Palamós adjudica prop de 12.000 euros de subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat les ajudes per a la rehabilitació de façanes. Se n'han...
08/01/2026 - Comença la Marató de donants de sang, fins al 17 de gener
La Marató de donants de sang de Catalunya dona avui dijous el tret de sortida, amb més d’un...
08/01/2026 - Ja no és obligatori dur mascareta als centres sanitaris
Els departaments de Salut i de Drets Socials i Inclusió de la Generalitat van decidir ahir...
08/01/2026 - Calonge i Sant Antoni controla els habitatges que fan malament el porta a porta
Des de fa unes setmanes, l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha intensificat les visites als...