09/08/2019 Cultura - Jordi Rodríguez
Big Cat presenta avui a les 11 de la nit al passeig del Mar, 'La sardina llatina'.
El festival Amb So de Cobla de Palamós afronta els tres dies finals de la seva programació. Un seguit de propostes amb produccions singulars i de qualitat, que fusionen la música de cobla amb altres gèneres, i que volen atraure un públic divers. El festival continua avui mateix amb dos concerts més.
El primer es fa a les vuit del vespre al parc del Convent dels Agustins. Es tracta d'una producció de The New Catalan Ensemble, la formació impulsada pel pianista i compositor Joan Díaz. En aquesta ocasió presenta el seu macroprojecte 'Bestiari', a partir del poemari homònim de Josep Carner. El muntatge compta amb les veus solistes de Carles Belda i Gemma Abriè, amb acordió i contrabaix, respectivament, i afegeix instruments com el flabiol, el fiscorn o la tenora. L'altra proposta d'Amb So de Cobla per a aquest divendres és l'actuació de la Big Cat, a les onze al passeig del Mar, que presenta el seu projecte 'La sardina llatina'.
L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, destaca la capacitat del festival per generar nous continguts.
La producció més trencadora del festival Amb So de Cobla és la que protagonitzarà demà el grup Obeses, juntament amb la cobla Berga Jove. Serà a les onze de la nit, a la zona de la petanca del passeig del Mar. Les peces més destacades de la discografia de la formació liderada per Arnau Tordera es presentaran amb un nou format i sorprenents arranjaments. Prèviament, a partir de les deu, hi haurà la proposta de la Cobla Tropic & CobosMika, una fanfara amb so de cobla formada per 8 músics. Amb un repertori de temes propis i versions de música llatina, que convidarà tothom a ballar.
Finalment, pel diumenge quedarà l'exhibició de colles sardanistes, a les vuit del vespre al passeig, que posarà la cloenda al festival. Hi prendran part les formacions Dolç Infern, la colla gran del grup Sardanista Montserrat de Lleida, i la cobla Mil·lenària de Perpinyà, que celebra 30 anys.
Totes les notícies:
05/05/2026 - Medi Ambient El Consorci d'Aigües vol avançar la reparació de la depuradora a finals de juny
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava, que depèn de la Diputació de Girona, ha actualitzat avui...
05/05/2026 - Política Som-hi vol que es publiquin les analítiques de l'aigua de Castell
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el principal grup de l'oposició municipal, ha demanat a...
05/05/2026 - Política JuntsxCat no veu prou garanties de qualitat en les aigües de bany
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, ha mostrat també avui la seva...
05/05/2026 - Medi Ambient Amb el mes de maig torna la regulació de l'accés a Castell-Cap Roig
Coincidint amb l'entrada del mes de maig, l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha...
05/05/2026 - Societat Reunió participativa de l'Ajuntament amb els veïns del barri de l'Eixample
L'Ajuntament de Palamós programa avui la segona trobada del cicle de reunions amb veïns de...
Notícies relacionades: