29/07/2019 Esports - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu del torneig de bàsquet 3x3 que es fa al passeig del Mar.
El Club Esportiu Palamós organitza avui una nova entrega del torneig de bàsquet 3x3. La competició es farà a la pista del passeig del Mar durant tota la tarda i vespre. Els equips participants estaran agrupats en dues categories. La infantil i cadet, entre els tretze i els setze anys, i la júnior i sènior, de disset anys en endavant.
Aquest any, el popular torneig de bàsquet al carrer que organitza el Club Esportiu supera les xifres de l'edició anterior i ha aconseguit reunir 22 equips. Andreu Iruela és el coordinador del club.
Iruela ha explicat a Ràdio Palamós quina és la mecànica del torneig, amb aquest format de tres jugadors per equip.
El torneig de bàsquet 3x3 del Club Esportiu Palamós compta aquest any amb ambientació musical, gràcies a la col·laboració de Lunedi.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...