25/07/2019 Successos - Jordi Rodríguez
Un rètol que avisa del risc de despreniments a la cala dels Corbs. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Després de les inspeccions que han fet aquest matí, els tècnics de l'Ajuntament de Palamós han decidit mantenir tancat l'accés a la cala dels Corbs, perquè encara hi ha risc de despreniments en el penya-segat. Ahir a la tarda, la caiguda d'unes pedres va provocar ferides de consideració a un banyista holandès.
L'home, de 50 anys, va patir un fort traumatisme al cap. Està ingressat a l'hospital de Palamós, estable i en observació. Aquest matí, tècnics de l'Ajuntament de Palamós han inspeccionat la zona de l'accident i han decidit que la cala es mantindrà tancada perquè encara hi ha risc de despreniments. El penya-segat en qüestió està sobre un racó de la cala on només es pot accedir passant per l'aigua. Malgrat això, tot l'àmbit estarà tancat mentre hi hagi situació de perill.
A començament d'aquest estiu, segons l'Ajuntament de Palamós, ja es va fer una inspecció a la zona, juntament amb tècnics de Costes, i tot estava normal. Lluís Puig és l'alcalde del municipi.
L'Ajuntament de Palamós traslladarà a l'administració de Costes de l'Estat la informació sobre el risc de despreniments a la cala dels Corbs. És qui en té competències i qui haurà de determinar què s'ha de fer.
Totes les notícies:
26/06/2025 - Els focs artificials tanquen avui la Festa Major de Palamós
Com és tradicional, el castell de focs artificials posarà avui la cloenda a la Festa Major de...
26/06/2025 - La policia dispersa joves que causaven aldarulls als voltants del passeig
La Policia Local de Palamós i els Mossos d'Esquadra van haver d'intervenir la matinada d'aquest...
26/06/2025 - L'Ajuntament publica un tríptic amb informació dels aparcaments al municipi
L'Àrea de Mobilitat de l'Ajuntament de Palamós ha editat un tríptic informatiu per donar a...
26/06/2025 - El DNI o el passaport es podran renovar a Palamós
A partir del dia 3 de juliol, Palamós disposarà d'un servei d'oficina mòbil de la Policia...
26/06/2025 - Els familiars ja poden seguir en temps real un procés quirúrgic a l’hospital de Palamós
L'hospital de Palamós ha implantat el servei 'Avisa'm', dirigit a familiars i acompanyants de...