18/07/2019 Medi Ambient - Jordi Rodríguez
Corall vermell pescat furtivament al Cap de Creus, en una imatge d'arxiu. (Foto: Mossos d'Esquadra).
L'Associació Amics de les Illes Formigues organitza avui una conferència amb el títol 'El corall vermell de la Mediterrània està en perill. Què pots fer per protegir-lo?'. El ponent serà Joaquim Garrabou, doctor en ciències biològiques i investigador del CSIC. L'acte es farà a la sala d'actes del Museu de la Pesca i començarà a un quart de vuit del vespre.
Aquesta conferència s'emmarca en les habituals activitats de conscienciació ambiental que organitza l'Associació per tal de preservar el patrimoni natural del nostre litoral i de les illes Formigues en particular. Triar la temàtica del corall vermell està motivat per la precarietat de les seves colònies, i pel debat que van generar en el seu moment la concessió de noves llicències per a la seva pesca, o la prohibició de l'extracció fins a 50 metres de profunditat. Jordi Sistach és el president de l'Associació Amics de les Illes Formigues.
Amics de les Illes Formigues, d'altra banda, farà el dia 3 d'agost una nova edició de la manifestació submarina per reivindicar la conservació dels ecosistemes marins.
Totes les notícies:
11/07/2025 - SSIBE aposta per humanitzar l'hospital de dia mèdic i obre una campanya de mecenatge
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà treballa un projecte per humanitzar l'espai de...
11/07/2025 - El 'Rumb(A)Palamós' es mourà avui al ritme de 'Los Gazpacho'
Segon divendres d'activitat del festival de rumba catalana 'Rumb(A)Palamós'. A les 10 d'aquesta...
11/07/2025 - 'Cinema lliure a la platja' arrenca aquest diumenge a la Fosca amb 'Flow'
La platja de Sant Esteve de la Fosca es convertirà aquest diumenge en una gran sala de cinema a...
11/07/2025 - Els Fans dels 60s, 70s i 80s porten la festa als barris
L'Ajuntament de Palamós i l'Associació Municipal i Social Club de Fans 60’s, 70’s i 80’s...
11/07/2025 - El Palamós CF manté obertes les inscripcions pel seu futbol formatiu
El Palamós Club de Futbol continua treballant pel creixement del seu futbol formatiu, que tot just...
Notícies relacionades: