11/07/2019 Política - Jordi Rodríguez
Imatge del Ple de l'Ajuntament de Palamós d'aquesta setmana. (Foto. Ajuntament de Palamós).
L'inici del nou mandat polític municipal coincideix amb una modificació en la periodicitat dels plens municipals ordinaris de l'Ajuntament de Palamós. Aquestes sessions, que habitualment es feien el segon dimarts de mes, passaran ara a coincidir amb el tercer dimarts de cada mes, exceptuant el mes d'agost, en què no hi ha Ple ordinari.
De fet, el Reglament Orgànic Municipal recull l'opció del segon dimarts de mes, únicament amb caràcter preferencial. L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, explica per què es canvia la data al tercer dimarts.
Aquest mes de juliol es farà una excepció i el Ple ordinari de l'Ajuntament de Palamós s'ha programat per l'últim dimarts del mes, el dia 30.
Totes les notícies:
13/12/2025 - El Palamós perd al camp del Juventus de Lloret (2-0)
El Palamós ha tornat amb les mans buides de la seva visita al camp del líder del grup, el...
12/12/2025 - La UE negocia les quotes de pesca a la Mediterrània pel 2026
El ministre d'agricultura, pesca i alimentació del govern d'Espanya, Luis Planas, veu irreal la...
12/12/2025 - El port de Palamós tanca una temporada de rècord amb 65 escales de creuer
El port de Palamós rebrà demà dissabte la darrera escala de creuer d'aquest 2025. La farà el...
12/12/2025 - Primera sortida de camp del projecte 'Camins lliures' de SOS Costa Brava
La federació SOS Costa Brava farà demà dissabte la primera sortida de camp del projecte 'Camins...
12/12/2025 - Una cinquantena de joves palamosins visiten la ciutat agermanada de Rheda-Wiedenbrück
Un grup de 49 palamosins d'entre 13 i 17 anys fan aquesta setmana una estada a la ciutat alemanya...