11/07/2019 Cultura - Jordi Rodríguez
Josepmiquel Servià als estudis de Catalunya Ràdio parlant del seu llibre "Antologia poètica", aquest dimarts. (Foto: Facebook Josepmiquel Servià).
L'escriptor palamosí Josepmiquel Servià presenta avui a Barcelona el llibre 'Antologia poètica', un recull il·lustrat d'una part de la seva producció de poesia lírica. El volum té una estructura bilingüe, amb el text original en català i la seva corresponent traducció al castellà. El mateix Josepmiquel Servià s'ha encarregat de fer les traduccions.
Així ho ha explicat, en declaracions a Ràdio Palamós.
'Antologia poètica' està editat per Carena Edicions i aplega al voltant d'una trentena de poemes de Josepmiquel Servià. Alguns ja clàssics i altres de nova producció. L'autor explica que el ventall de sentiments i de reflexions que expressa a través dels seus poemes és ampli.
La presentació d''Antologia poètica', de Josepmiquel Servià, es fa a les set d'aquesta tarda a la llibreria Alibri de Barcelona. Per a l'ocasió, l'autor estarà acompanyat de l'escriptor i acadèmic de la RAE, Pere Gimferrer.
Totes les notícies:
08/05/2026 - Serveis El Marella Explorer desembarca turisme britànic al port
Avui tenim escala de creuer al port de Palamós, la segona d'aquest mes de maig. Va a càrrec del...
08/05/2026 - Societat Jornada doble de donació de sang i plasma, la setmana que ve a Palamós
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants programaran aquesta setmana que...
08/05/2026 - Societat Preinscripcions obertes pels programes formatius del Pla de Transició al Treball
Des d'aquesta setmana està oberta la preinscripció als programes de formació i inserció del Pla...
08/05/2026 - Política L'ANC porta a Palamós la presentació del llibre d'Aleix Sarri 'Ànima de República'
Demà dissabte, l'Assemblea Nacional Catalana porta a la Biblioteca de Palamós un altre acte del...
08/05/2026 - Societat Més de 300 persones participaran aquest diumenge a la Festa de la Gent Gran
Palamós celebrarà aquest diumenge 10 de maig la seva Festa de la Gent Gran. L'activitat es durà...