Un treball sobre el patrimoni etnològic immoble guanya la Beca Cooperativa la Equitativa

28/06/2019 Cultura - Jordi Rodríguez


El guanyador de la Beca Cooperativa La Equitativa, Jaume Badies, i l'alcalde de Palamós, Lluís Puig. (Foto: Ajuntament de Palamós).

El guanyador de la Beca Cooperativa La Equitativa, Jaume Badies, i l'alcalde de Palamós, Lluís Puig. (Foto: Ajuntament de Palamós).

L'Ajuntament de Palamós ha atorgat la Beca Cooperativa La Equitativa 2019-2020 al projecte 'Inventari del patrimoni etnològic immoble del terme de Palamós'. El seu autor és Jaume Badies, arqueòleg i investigador. La Beca, que arriba a la desena edició, es convoca cada dos anys i la seva dotació és de 3.100 euros.

El treball guanyador permetrà ajuntar en un únic document l'inventari dels elements que componen el patrimoni etnològic immoble del municipi. Es tracta d'estudiar la memòria que acompanya aquests béns, i de recollir i documentar els testimonis que sustenten i justifiquen l'existència d'aquests elements immobles. Jaume Badies, l'autor del projecte, hi treballarà durant aquest any i el que ve. Badies és llicenciat en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona i màster en Museologia i Gestió del Patrimoni Cultural. Té una àmplia experiència en l'àmbit de la gestió del patrimoni cultural, especialment l'etnogràfic, així com en la recerca.
A les set de la tarda, la Biblioteca Municipal de Palamós acull l'acte oficial de lliurament de la Beca, que organitza el Servei d'Arxiu Municipal i que pren el nom de l'antiga societat Cooperativa La Equitativa de Palamós. En el decurs del mateix acte es presentarà el llibre 'Els colors de la mirada', de Maria Limeres, el projecte guanyador de la Beca 2017-2018.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...