27/06/2019 Cultura - Jordi Rodríguez
El castell de focs artificials que es va poder veure ahir al cel de la badia de Palamós. (Foto: Ajuntament de Palamós).
El castell de focs d'artifici, a càrrec de la Pirotècnia Igual, va tancar ahir a la nit l'edició d'aquest any de la Festa Major de Palamós. Des del diumenge passat, revetlla de Sant Joan i punt d'arrencada oficial de la festa, s'han programat més d'una trentena d'actes lúdics i culturals pensats per a tot tipus de públic, i que han tingut un gran seguiment.
Així ho ha explicat avui la regidora de Cultura de l'Ajuntament de Palamós, Núria Botellé, que s'ha mostrat satisfeta per l'acollida que ha tingut el programa d'actes de la Festa Major.
Botellé ha destacat alguns dels actes més participatius que ha tingut la Festa Major de Palamós d'aquest any.
La nova regidora de Cultura diu que l'esquema de la Festa Major és bo, però que s'ha de cocntinuar enriquint a partir de les idees que vagi aportant la ciutadania en processos participatius.
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena una imatge gràfica nova
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...