18/06/2019 Esports - Jordi Rodríguez
L'atleta palamosí Adel Mechaal, en una imatge d'arxiu. (Foto: Adel Mechaal Facebook).
L'atleta palamosí Adel Mechaal se centra aquests dies en fer la marca mínima per poder córrer els 1.500 metres del Campionat de Món que es farà a Doha, a Qatar, en el tombant dels mesos de setembre i octubre. Mechaal va córrer aquest diumenge passat a Rabat, al Marroc, i es va quedar a només 21 centèssimes de l'objectiu.
Dies abans havia provat al míting de Praga, a la República Txeca, també sense èxit. A la Lliga del Diamant de Rabat va millorar el temps, rebaixant-lo de dos segons, però li van faltar 21 centèssimes per arrodonir els 3'36'' requerits per participar al mundial de Doha. Dos dies abans de córrer a Rabat, Adel Mechaal va venir a Palamós per presentar el club d'atletisme que porta el seu nom. Mechaal va explicar a Ràdio Palamós com està encarant aquesta fase de la temporada a l'aire lliure.
En el Campionat del Món de Doha, Adel Mechaal vol inscriure's en els 1.500 i els 5.000 metres. Només té previst, però, fer un intent per a la mínima dels cinc quilòmetres, i es vol concentrar sobretot en la prova de mig fons. A Doha, l'atleta del New Balance aspira a pujar al podi, millorant la quarta plaça que va firmar fa dos anys en el mundial de Londres.
Totes les notícies:
05/05/2026 - Medi Ambient El Consorci d'Aigües vol avançar la reparació de la depuradora a finals de juny
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava, que depèn de la Diputació de Girona, ha actualitzat avui...
05/05/2026 - Política Som-hi vol que es publiquin les analítiques de l'aigua de Castell
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el principal grup de l'oposició municipal, ha demanat a...
05/05/2026 - Política JuntsxCat no veu prou garanties de qualitat en les aigües de bany
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, ha mostrat també avui la seva...
05/05/2026 - Medi Ambient Amb el mes de maig torna la regulació de l'accés a Castell-Cap Roig
Coincidint amb l'entrada del mes de maig, l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha...
05/05/2026 - Societat Reunió participativa de l'Ajuntament amb els veïns del barri de l'Eixample
L'Ajuntament de Palamós programa avui la segona trobada del cicle de reunions amb veïns de...