14/06/2019 Política - Jordi Rodríguez
La Sala Noble de l'Ajuntament de Palamós acollirà demà la constitució del nou Ple.
Demà dissabte, a partir de les dotze del migdia, es fa la sessió constitutiva del nou Ple de l’Ajuntament de Palamós. Els disset regidors i regidores sortits de les eleccions municipals prendran possessió del càrrec, incorporant fins a onze cares noves a la composició del plenari. Els edils hauran de votar l’elecció de l’alcalde de Palamós pels quatre anys que venen. La majoria absoluta del grup d’Esquerra Republicana de Catalunya garanteix que aquest carrec el tornarà a ocupar Lluís Puig.
Del Ple de comiat del mandat que es va fer el dimecres passat, al de constitució del nou plenari hi haurà moltes cares noves. D'un mandat a l'altre només continuen Lluís i Maria Puig, Emili Colls, Xavier Lloveras i Joan Barba, d'Esquerra Republicana, i Raquel Gallego, del PSC. Els onze nous edils que s'incorporen són els republicans Núria Botellé, Alfons Bartolomé, Laura Lafarga, Marina Álvarez i Chayma Mechaal, els socialistes Josep Coll i Yolanda Aguilar, de Junts per Catalunya, Raimon Trujillo i Pilar Arxé, Cristóbal Posadas, de Ciutadans, i, finalment, Roser Huete, de la CUP.
Precisament, Huete, la regidora més veterana, i Chayma Mechaal, la més jove, formaran la mesa d'edat que regularà la votació per elegir l'alcalde de Palamós. Els deu vots d'Esquerra Republicana asseguren la reelecció de Lluís Puig per a quatre anys més. Un equip de govern amb majoria absoluta i amb més marge de maniobra per distribuir àrees municipals. Lluís Puig.
La sessió constitutiva del Ple s'acabarà amb un torn de paraula pels portaveus dels diferents grups municipals, i també per a l'alcalde. El plenari començarà a les dotze del migdia. A aquesta hora també es posarà en marxa un programa especial de Ràdio Palamós que us oferirà en directe la transmissió de l'acte per ràdio i també amb imatge a través de Facebook Live.
Totes les notícies:
05/05/2025 - Els empresaris celebren que la Generalitat s'obri al diàleg per la taxa turística
La Unió d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la Costa Brava centre es felicita que la...
05/05/2025 - SOS Costa Brava diu que l'activitat dels creuers ha de tenir topalls
L'entitat SOS Costa Brava sent preocupació per l'increment sostingut de l'activitat dels creuers...
05/05/2025 - Les arrels dels arbres, l'enemic de les voreres
La Brigada Municipal de l'Ajuntament de Palamós té declarada la guerra als desperfectes que...
05/05/2025 - Nova oficina virtual tributària del Consell Comarcal
El Consell Comarcal del Baix Empordà ja té plenament operativa la seva nova oficina virtual...
05/05/2025 - 'Tertúlia literària' del mes de maig amb 'Els aeròstats'
Avui és primer dilluns de mes i com és habitual hi ha sessió de la 'Tertúlia literària', un...