13/06/2019 Esports - Carlos Ribas
Edició de l'any passat de la Bitàcola Bike.
Aquest dissabte es fa la segona edició de la Bitàcola Bike, que organitza el Club Alpí Palamós. És una cursa en bicicleta tot terreny que combina orientació i tècnica, seguint una ruta preparada per l’organització. S’hi poden inscriure equips de dues, tres o quatre persones, i consta de dues modalitats. Una cursa curta de 22 quilòmetres i 775 metres de desnivell, i una llarga, amb 37 quilòmetres d’itinerari i un desnivell acumulat de 1.350 metres.
El Club Alpí Palamós va decidir l'any passat organitzar per primera vegada un roadbook, una cursa d’orientació en bicicleta tot terreny. La van batejar com a Bitàcola Bike i demà se'n farà la segona edició. A la sortida s'entregarà un llibre de ruta on hi ha marcades unes distàncies parcials i totals i uns dibuixos que els equips han de seguir per trobar camins, pistes i corriols. Els dos itineraris, de 37 i 22 quilòmetres, han estat dissenyats per Mikel Silva i Dani Tubert, vocals de la junta del Club Alpí Palamós. Dani Tubert explica quin és el funcionament de la cursa.
L’organització ha preparat dos itineraris. Un de més assequible de 22 quilòmetres i 775 metres de desnivell, i un de més exigent, de 37 quilòmetres i un desnivell acumulat de 1.350 metres. Dani Tubert parla de la dificultat dels dos recorreguts.
La segona Bitàcola Bike es farà aquest dissabte que ve, a partir de dos quarts de nou del matí. Les inscripcions anticipades es poden fer al web www.inscripcions.cat/bitacolabike2019. El preu és de 10 euros, 15 si us apunteu el mateix dia de la cursa. Els no federats han d'afegir 5 euros més per a l'assegurança. Els socis del Club Alpí Palamós paguen 5 euros en qualsevol dels casos. La sortida és des del parc infantil de Can Pere Tià.
Totes les notícies:
27/10/2026 - Successos Confinen un edifici del passeig del Mar per un incendi
Els serveis d'emergències s'han mobilitzat avui en un incendi que s'ha produït a quarts de dotze...
27/10/2026 - Successos Entren a robar a l'Aula d'Aprenentatge
A dos quarts de dotze del migdia d'ahir, personal de l'Aula d'Aprenentatge es va adonar que algú...
27/10/2026 - Societat Ja es pot fer la vacuna antigripal sense cita prèvia a l'hospital de Palamós
Aquest passat dilluns va començar la segona fase de la campanya de vacunació contra la grip i la...
27/10/2026 - Societat 7 farmàcies de Palamós i Sant Joan permeten vacunar-se de la grip i la COVID
Per segon any consecutiu, diferents farmàcies de Palamós i Sant Joan, coordinades amb l'Àrea...
27/10/2026 - Societat Convocades dues noves jornades de donació de sang i plasma a Palamós i Sant Joan els dies 23 i 28 de novembre
El Banc de Sang i Teixits convoca dues noves jornades de donació de sang i plasma a Palamós i...
Notícies relacionades: