12/06/2019 Esports - Carlos Ribas
Jordi Acero, coordinador dels equips del Bàsquet Vedruna Palamós.
El Bàsquet AMPA Vedruna ha fet avui balanç de la temporada. Aquesta campanya, ha comptat amb 210 jugadors i jugadores, des de les edats d’iniciació fins a la categoria sènior. El principal objectiu de la secció esportiva de l'escola palamosina és la formació de joves jugadors i inculcar-los la passió pel món de la cistella.
Ja fa 32 anys que la inquietud d'alguns professors i alumnes va començar a impulsar la pràctica del bàsquet a l'escola Vedruna, en un ambient esportiu que a Palamós dominava quasi completament el futbol. Més de tres dècades després, l'escola té 16 equips de bàsquet i 210 jugadors, la majoria alumnes del mateix centre. L'objectiu principal, a banda dels resultats esportius, és la formació en la tècnica del bàsquet i ensenyar els valors que un esport col·lectiu com aquest aporta als joves. Jordi Acero, coordinador dels equips del Bàsquet Vedruna, destaca alguns dels èxits més rellevants de la temporada.
Aquesta ha estat, precisament, la darrera temporada de Jordi Acero com a coordinador del Bàsquet Vedruna. Han estat més de 10 anys dedicats a l'esport de la cistella a casa nostra que l'han vinculat al Club Esportiu Palamós, en una etapa i, en aquesta darrera, al Vedruna.
La setmana passada us vam explicar que un grup de pares ha proposat una gestió en comú de tot el bàsquet palamosí. Es tracta del projecte Bàsquet Palamós que planteja que les tres estructures de bàsquet que hi ha a Palamós, La Salle, Vedruna i Club Esportiu, mantinguin la seva personalitat pròpia però que la gestió sigui unitària. Això n'opina Jordi Acero.
El Vedruna ha tingut aquesta temporada 16 equips de bàsquet, des de les edats d’iniciació fins a la categoria sènior, que apleguen 210 jugadors i jugadores i una vintena d’entrenadors.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...