06/06/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
Cuiners del col•lectiu La Cuina de l’Empordanet que han participat en la campanya. (Foto: Grup Costa Brava Centre).
La campanya gastronòmica ‘Sopars maridats’, que organitza el col•lectiu ‘La cuina de l’Empordanet’, ha superat aquest any el miler d’assistents. La campanya va començar la primera setmana de febrer i ha finalitzat fa sis dies amb aquest balanç. Els restaurants participants han celebrat un total de 30 àpats, servint uns menús que en aquesta edició han tingut com a fil conductor la poma de Girona.
La campanya ha comptat també amb la participació de restaurants de l'Alt Empordà, membres del col·lectiu 'La cuina del vent', i dels cellers de la DO Empordà. Cada menú ha estat confeccionat per una parella formada per un cuiner i un cellerer, que han treballat per oferir la millor combinació entre els plats i els vins. Com en les edicions anteriors, 'Sopars maridats' ha volgut donar protagonisme a un producte de proximitat i de qualitat. Un fet que forma part de la filosofia i el tarannà del col·lectiu 'La cuina de l'Empordanet', com explica el seu president, Vicenç Fajardo.
Els menús de la campanya 'Sopars maridats' tenien preus que oscil·laven entre els 45 i els 65 euros. Aquesta proposta va néixer per oferir una iniciativa gastronòmica empordanesa integral i d'alta qualitat, i per enfortir les relacions entre els cellers i els restaurants.
Totes les notícies:
10/05/2025 - Una baralla a Palamós acaba amb incidents davant la comissaria de la Policia Local i 4 detinguts
4 persones han quedat detingudes aquesta matinada passada arran d'una baralla a Palamós, en que...
10/05/2025 - Suspesos tots els partits de la 29a jornada de la Lliga Elit
La Federació Catalana de Futbol ha decidit suspendre tots els partits corresponents a la jornada...
09/05/2025 - Els inspectors de pesca reclamen millores laborals
Els inspectors de pesca continuen amb la vaga indefinida que van començar el 3 de març passat, i...
09/05/2025 - 3 escales de creuer al port, entre avui i el diumenge
Avui divendres tornen les escales de creuer al port de Palamós. Ens visita el vaixell Marella...
09/05/2025 - Palamós apostarà pels rentapeus a les platges, aquest estiu
L'Ajuntament de Palamós mantindrà durant l'estiu els rentapeus que ha instal·lat a les platges...