05/06/2019 Política - Jordi Rodríguez
Marc Gafarot, cap de llista de SomAra Palamós i Sant Joan.
La formació SomAra Palamós i Sant Joan, que en les últimes eleccions municipals va quedar fora de l’Ajuntament palamosí, és partidària de deixar treballar amb tranquil•litat el nou equip de govern i donar-li un marge de gràcia. El grup liderat per Marc Gafarot admet que van fer un mal resultat però assegura que volen continuar endavant amb el seu projecte polític, que ha concorregut per primera vegada a uns comicis locals.
SomAra Palamós va aconseguir 388 vots en les eleccions del 26 de maig, i es va quedar molt a prop d'aconseguir representació a l'Ajuntament de Palamós. L'objectiu, però, no es va arribar a cobrir i per això consideren que els resultats no han estat satisfactoris. El cap de llista de la formació, Marc Gafarot, diu que la victòria d'Esquerra Republicana de Catalunya ha estat incontestable i assegura que en bona part s'explica per la situació política del país.
SomAra Palamós i Sant Joan ofereix al nou govern municipal la seva col·laboració per a tot allò que sigui d'interès general per a Palamós, i aposta per deixar un marge de temps perquè aquesta majoria de govern comenci a treballar. Una majoria que Gafarot espera que doni resposta als reptes que té el municipi.
Malgrat el mal resultat electoral, SomAra vol continuar endavant amb el seu projecte polític, i no descarta tornar a presentar candidatura en les eleccions municipals d'aquí a quatre anys.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...