03/06/2019 Esports - Carlos Ribas
Mármol tornarà a ser tècnic del Palamós CF, dos anys després.
Joan Mármol serà l'entrenador del Palamós CF la temporada vinent. La directiva encapçalada per Patxi Otamendi ha apostat per l'extècnic del degà per encapçalar un projecte esportiu amb l'objectiu de pujar a Tercera Divisió. El club el presentarà demà dimarts a dos quarts de vuit de la tarda a l'Estadi.
Joan Mármol va ser director esportiu del Palamós des de gener de 2014. Al novembre d'aquell any va agafar també les regnes del primer equip, rellevant el destituït Jordi Martínez, càrrec que va mantenir fins a finals de la temporada 2016-2017. Mármol va deixar aquell any el Palamós per emprendre nous reptes que el van portar a Gavà, La Jonquera i també a Andorra. Ara, ha arribat l'oportunitat de tornar a casa. El club diposita la confiança en el tècnic palamosí per liderar un projecte que té com a principal repte tornar l'equip a la Tercera Divisió. Mármol serà presentat demà a l'Estadi.
Totes les notícies:
06/02/2026 - El govern municipal fa balanç de la seva acció política en els 100 primers dies de Maria Puig com alcaldessa de Palamós
Els grups d'ERC i del PSC han fet aquet matí el balanç de l'acció de govern d'aquests darrers 4...
06/02/2026 - Raül Núñez, candidat de JuntsXCatalunya, es presenta amb voluntat de ser alternativa de govern
Ahir van presentar oficialment Raül Núñez com a candidat de Junts per Catalunya a l'alcaldia de...
06/02/2026 - Palamós comença l'any amb un increment de l'atur
Acabat el mes de gener, a Palamós hi ha 533 persones registrades que busquen feina, segons detalla...
06/02/2026 - El Carnaval de Palamós 2026 es vesteix de llarg amb la presentació a la Nau
Quan s'acaba un Carnaval sembla que el següent no hagi d'arribar mai, però al final sempre ho fa....
06/02/2026 - Espectacle de dansa a benefici de Swim for ELA
El Club Natació Palamós i l'Associació Swim For ELA oferiran a les 8 d'aquest vespre al Teatre...