03/06/2019 Esports - Carlos Ribas
Zona esportiva Josep Massot i Sais.
Palamós prepara una Jornada Esportiva Popular, en una iniciativa que comparteixen els departaments d’Acció Social i Ciutadania, i d’Esports de l’Ajuntament. Es tracta de donar resposta a diferents col•lectius i persones que demanen poder fer ús de les instal•lacions esportives municipals, encara que no estiguin federats ni pertanyin a cap club o entitat. L’activitat es farà el dia 15 de juny, entre les sis de la tarda i les nou del vespre, i constarà d’un torneig de futbol 7, una sessió de zumba, i una caminada popular de 5 quilòmetres.
Aquesta Jornada Esportiva és una iniciativa transversal en la què hi participen els departaments d'Esports i d'Acció Social i Ciutadania. L'origen és atendre a l'alta demanda per a ulitiltzar les instal·lacions esportives municpals per part de col·lectius i persones no federades. Unes instal·lacions que, al llarg de la temporada, estan saturades per les competicions dels diferents clubs. Per això, s'ha decidit organitzar una Jornada Esportiva Popular, el dissabte 15 de juny. Lourdes Ferrando, tècnica d'Acció Social i Ciutadania de l'Ajuntament de Palamós, ho ha explicat avui a aquesta emissora.
L'activitat és gratuïta i està oberta a persones a partir de 16 anys. Com explicava Lourdes Ferrando, per al torneig de futbol cal una inscripció prèvia al Pavelló. Per a la sessió de zuma i la caminada popular es podran inscriure el mateix dia a la zona esportiva Josep Massot i Sais. La Jornada Esportiva comptarà també amb un servei de ludoteca per als més menuts.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...