29/05/2019 Política - Jordi Rodríguez
Josep Coll, als estudis de Ràdio Palamós.
Amb els tres regidors aconseguits en les eleccions municipals del diumenge passat, el Partit dels Socialistes de Catalunya es converteix en el principal grup de l'oposició en el Ple de l'Ajuntament de Palamós, que es constituirà el dissabte 15 de juny. Josep Coll, regidor electe dels socialistes i que liderarà el grup municipal, ha passat avui pel programa de Ràdio Palamós 'Preguntes'. Coll assegura que faran una oposició constructiva i que confia en l'oferta de diàleg que ha fet ERC.
Després de la retirada de Teresa Ferrés, el PSC de Palamós i Sant Joan ha iniciat una nova etapa política. La proposta liderada per Josep Coll ha perdut tres regidors en relació al resultat del 2015. No obstant, es podria dir que els socialistes han obtingut un resultat mínimament acceptable, ateses les circumstàncies. D'una banda, la dificultat d'engegar un nou projecte i, de l'altra, l'extraordinari resultat d'Esquerra Republicana de Catalunya que ho ha escombrat tot amb la seva majoria absoluta de 10 regidors. Josep Coll admet que els ha quedat el regust amarg de no poder sumar la quarta regidoria, que van tenir molt i molt a prop. Sigui com sigui, els tres edils aconseguits converteixen el PSC en el principal grup de l'oposició municipal. I diuen que això faran, oposició. Potser marcant distàncies amb la que l'actual grup socialista ha fet en els últims quatre anys. Escoltem Josep Coll, avui en declaracions a l'espai de Ràdio Palamós 'Preguntes'.
Coll explica que han posat les bases d'un projecte que ha de donar fruits d'aquí a quatre anys, i que ell aspira a seguir liderant.
El qui serà portaveu municipal del PSC de Palamós aquests quatre anys vinents, no es pronuncia sobre si coordinaran l'acció política amb la resta de l'oposició, Junts per Catalunya, Ciutadans i la CUP. Josep Coll diu que no n'han parlat i que encara és molt aviat.
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...