24/05/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
Representants del port comercial de Palamós a la fira de Bremen. (Foto: Ports de la Generalitat).
Els ports comercials gestionats per la Generalitat, en de Palamós entre ells, s’han promocionat aquesta setmana a la fira BreakBulk de Bremen, a Alemanya. Al llarg de tres dies, les instal•lacions portuàries catalanes han mirat d’aprofitar aquest aparador per posicionar-se en el mercat internacional, captar nous clients i atreure nous tràfics de mercaderia.
La BreakBulk Europe 2019 és la fira internacional més important del sector de la càrrega de projectes i peces especials, de mercaderia general, i de granels. S'ha fet aquesta setmana a Bremen i hi han estat representats els ports de Palamós, Vilanova, Sant Carles de la Ràpita i Alcanar. L'objectiu de Ports de la Generalitat ha estat presentar aquestes instal·lacions, els seus equipaments i serveis, als principals agents de càrrega i logística europeus. A Palamós, el trànsit de mercaderies va créixer l'any passat d'un 35 per cent, amb un total de més de 186.000 tones.
Totes les notícies:
19/12/2025 - Palamós salvaguarda el sector nord del càmping King's i una ampliació futura del negoci no passaria dels 12.500 m2
La modificació del Pla d'Ordenació Urbana Municipal de Palamós en l'àmbit del càmping King's,...
19/12/2025 - L'Ajuntament aprova una subvenció de 40.000 euros per a la Christmas Race
El Ple de l'Ajuntament de Palamós ha donat aquesta setmana el vistiplau a la subvenció al Club...
19/12/2025 - El passeig del Mar reobre avui el trànsit rodat fins a Enric Vincke
Aquest matí queda obert a la circulació de vehicles el passeig del Mar de Palamós, entre els...
19/12/2025 - CobosMika SEED's tanca avui el festival Ona~Dance
A les 8 d'aquest vespre s'abaixarà el teló de l'edició d'aquest any del festival de dansa...
19/12/2025 - Concert de Nadal doble al Teatre La Gorga
El Teatre La Gorga de Palamós acollirà aquest cap de setmana un concert doble de música...