23/05/2019 Societat - Jordi Rodríguez
L'arrossada d'Oncolliga va ser tot un èxit.
La delegació a Palamós de la Fundació Oncolliga ha recaptat 1.800 euros amb l’arrossada solidària que va organitzar aquest diumenge passat, a la Nau dels 50 metres. 145 persones van respondre a la convocatòria de l’entitat, que destinarà els diners a diferents programes d’assistència a malalts de càncer i a les seves famílies. Tant el nombre d’assistents com la recaptació han estat superiors als registres aconseguits l’any passat.
Recordem que en la convocatòria del 2018 hi van anar 134 persones i es van recaptar poc més de 1.500 euros. La delegada d'Oncolliga a Palamós, Hortènsia Doporto, ha agraït la col·laboració de tothom.
Els 1.800 euros recaptats són la suma del preu dels tiquets i de les aportacions pel sorteig de regals. Els diners ajuden a pagar els serveis de suport que l'entitat presta a les persones afectades de càncer i a les seves famílies. La pròxima activitat popular que organitzarà serà la botifarrada al passeig del Mar, a l'agost.
Totes les notícies:
27/07/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà un equip d'hospitalització domiciliària
La Fundació Hospital de Palamós vol incorporar abans no acabi aquest any un equip...
27/07/2026 - Societat L'Ajuntament licita el contracte de gestió de la Llar d'Infants Municipal
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació del contracte de gestió de la Llar...
27/07/2026 - Societat Palamós farà 3 jornades consecutives de donació de sang a l'agost
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants de Sang de Girona convoquen 3...
27/07/2026 - Societat Mossos d'Esquadra reforça les comissaries de costa durant l'estiu
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest estiu un pla integral de seguretat a tot el...
27/07/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni posa punts informatius sobre la recollida de residus
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa un sistema de punts informatius de carrer...
Notícies relacionades: