20/05/2019 Política - Jordi Rodríguez
Candidatura del PSC Palamós i Sant Joan.
El Partit dels Socialistes de Catalunya es compromet a abordar el repte de l'estacionalitat turística, fomentant la col·laboració entre l'administració pública i les empreses i entitats privades. El candidat socialista a l'alcaldia de Palamós, Josep Coll, defensa la reactivació del Consell Econòmic i Social.
Aquest és un organisme que es va crear durant el govern municipal del PSC, i Josep Coll creu que seria el marc ideal per a la col·laboració pública i privada, amb l'objectiu de desestacionalitzar la temporada turística. Josep Coll, cap de llista del PSC a Palamós i Sant Joan.
Els socialistes palamosins fan campanya al carrer, aquesta tarda, a partir de dos quarts de sis a l'avinguda de Catalunya, cantonada a Enric Vincke.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...
Notícies relacionades: