14/05/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
Caseta de socors a la platja Gran de Palamós.
El contracte del servei de vigilància, salvament i socorrisme del municipi de Palamós ja torna a estar a licitació pública. El procediment va ser impugnat en el seu moment per un defecte en el plec de condicions tècniques, i s’ha hagut de reprendre el procés. L’Ajuntament ha fet ara una nova convocatòria més simplificada, amb un contracte de 70 dies de durada per cobrir estrictament la temporada d’estiu d’aquest any.
El contracte s'aplicaria a partir del dia 22 de juny i surt a concurs públic per un preu de 119.000 euros, amb l'IVA inclòs. L'ajuntament va haver de desistir de la primera licitació després de tenir coneixement d'un recurs presentat davant el Tribunal Català de Contractes del sector Públic. El recurs al·legava que el preu de la mà d'obra que figurava en l'estudi econòmic del plec de condicions estava per sota del que determina el conveni col·lectiu que regula el sector dels socorristes.
L'Ajuntament de Palamós va posar a concurs públic el servei de vigilància, salvament i socorrisme a les platges del municipi, després de renunciar a la pròrroga del contracte amb l'empresa Aunar, que l'havia assumit en les dues últimes temporades d'estiu. L'administració estava descontenta amb aquesta empresa i, de fet, la va expedientar per diferents incompliments administratius.
Totes les notícies:
18/08/2025 - L'Ajuntament farà abans d'acabar l'any la consulta popular pel topònim
L'Ajuntament de Palamós farà, abans no acabi aquest any, una consulta popular sobre el topònim...
18/08/2025 - Comença el primer Curs d'estiu de flauta travessera a Palamós
Avui comença a les instal·lacions del Centre Cultural La Gorga de Palamós la primera edició ...
18/08/2025 - Turisme britànic a Palamós, avui amb el creuer Marella Discovery
El creuer Marella Discovery fa avui escala al port de Palamós. El vaixell de la companyia Marella...
18/08/2025 - Des d'avui ja es poden demanar les ajudes per a famílies amb pocs recursos i gravades amb l'IBI
Des d'avui dilluns i fins al dia 30 de setembre es pot fer el tràmit per sol·licitar l'ajuda a...
18/08/2025 - Un home de 80 anys ofegat a Sant Antoni, 19a víctima mortal de l'estiu a les platges
Un home de 80 anys que es va ofegar aquest dissabte a la platja de Sant Antoni de Calonge és la...