El cinema Arinco estudia quins són els gustos dels seus clients

13/05/2019 Cultura - Jordi Rodríguez


Víctor Lafuente, soci de Picking, empresa que ha reobert l'Arinco.

Víctor Lafuente, soci de Picking, empresa que ha reobert l'Arinco.

Aquest cap de setmana passat ha fet un mes de la reobertura del cinema Arinco de Palamós. L'equipament va tornar a obrir les portes, després de disset mesos tancat, de la mà de l'empresa Picking, que també explota una sala a Sant Cugat i una altra a Marbella. Després d'aquestes primeres setmanes d'activitat, els promotors estan satisfets però treballen per definir millor el perfil dels seus clients, i adequar així l'oferta.

Víctor Lafuente, soci de l'empresa Picking, ha explicat que necessiten més temps per valorar la represa de l'activitat a l'Arinco. En aquestes primeres setmanes hi ha hagut pics de demanda, com ara els festius de la Setmana Santa o l'estrena de 'Los vengadores', que distorsionen una mica el què seria un balanç normal. Mentre, els nous gestors de l'Arinco treballen per conèixer el perfil i els gustos del seu client potencial. Escoltem Víctor Lafuente, que avui ha parlat a l'espai de Ràdio Palamós 'Tal com som'.



Per anar diversificant l'oferta, al marge del cinema estrictament comercial, l'Arinco va provant nous productes. El dijous passat va engegar un cicle setmanal de cinema d'autor en versió original.



Conscient de què suposa tenir la competència d'un complex de vuit sales d'exhibició a Platja d'Aro, l'Arinco només en té tres, Picking vol fidelitzar el seu client. Per això ja té a punt dues targetes. L'anomenada 'Club', d'acumulació de punts, i la '5·5', que permet gaudir del cinema a un preu lineal de cinc euros i mig, qualsevol dia de la setmana.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...