03/05/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
El creuer Berlin, avui a Palamós.
Palamós rep quatre escales de creuer turístic des d’avui i fins dimarts vinent. El port palamosí engega així un mes de maig amb un total de deu escales de vaixells turístics, el nombre més alt en tota la temporada d’aquest any. El primer d’aquesta sèrie és el ‘Berlín’, que ens visita avui amb 350 passatgers de nacionalitat alemanya a bord.
El 'Berlín' ha arribat a Palamós a primera hora del matí i fa una estada de poc més de sis hores. Ve del port andalús de Motril i el seu proper destí serà Niça, a la Costa Blava francesa. Aquest vaixell obre les escales de creuer del mes del maig al port palamosí. És el mes de l'any en què n'hi haurà més, deu en total. L'arrencada, a més, és forta perquè entre avui i el dimarts vinent ens visitaran un total de quatre vaixells. Quatre escales en cinc dies. Una molt bona notícia en un moment que encara queda fora de la temporada alta turística, explica l'alcalde de Palamós, Lluís Puig.
Després de l'escala d'avui del 'Berlín', demà agafarà el relleu el vaixell Seabourn Ovation. El dilluns serà el torn del Seadream I, mentre el dimarts Palamós rebrà una escala del creuer Marina.
Totes les notícies:
27/02/2026 - 'Les històries de l'avi Pere', premi Miquel Diumé al millor treball en ràdio dels Premis Carles Rahola
'Les històries de l'avi Pere', el programa cultural emès per Ràdio Palamós al llarg del mes de...
27/02/2026 - El Parlament aprova l'increment de l'impost turístic, progressiu fins al 2027
Amb els vots favorables del Partit del Socialistes de Catalunya, Esquerra Republicana, i els...
27/02/2026 - Jornada de donació de sang, demà al CAP Palamós
Després de l'activitat de donació de plasma que es va fer ahir a la tarda, el Centre d'Atenció...
27/02/2026 - Cor de Teatre porta el muntatge còmic 'Operetta' a Palamós
Espectacle de música a capella teatralitzat, en clau còmica, demà dissabte a La Gorga. La...
27/02/2026 - Diumenge a La Gorga amb Cine Xic i concert de saxos
Aquest diumenge arriba al Teatre La Gorga de Palamós una nova sessió del cicle de cinema infantil...
Notícies relacionades: