02/05/2019 Societat - Carlos Ribas
Palestina va obrir l'edició de Cuines del Món de l'any passat.
Avui comença la Mostra de Cuines del Món de Palamós, que aquest any arriba a l’onzena edició. L’activitat pretén fomentar la interrelació de persones procedents de diferents països i cultures, a través de la gastronomia. Aquest any s’hi ha convidat Xile, Holanda i Tanzània. Persones d’aquestes nacionalitats que viuen o treballen a Palamós s’encarregaran de cuinar plats típics dels seus països. La primera sessió, amb Xile, a dos quarts de set d’aquesta tarda a l’Espai del Peix.
Diuen que som el què mengem. Doncs bé, aquesta actitivat ens apropa, amb la gastronomia com a fil conductor, les cultures i costums de gent de diversos països que conviuen a Palamós. Lourdes Ferrando, tècnica del Servei municipal de Ciutadania i Immigració de Palamós, ens ho ha explicat avui des de l'Espai del Peix.
Al llarg d'onze anys, nombroses cultures han estat representades a la Mostra de Cuines del Món de Palamós. Lourdes Ferrando explica quin és, al seu parer, el principal profit que s'enduen els participants i assistents d'aquesta activitat.
Aquest any participen Xile, Holanda, dijous de la setmana que ve, i Tanzània, el dia 16 de maig. La primera, avui mateix, amb cuina xilena, a dos quarts de set de la tarda a l'Espai del Peix. L’entrada és gratuïta però sempre amb una inscripció prèvia. Només cal fer una trucada al Museu de la Pesca, al 972 600 424.
Totes les notícies:
01/04/2026 - Protecció Civil manté en fase d'alerta el VENTCAT, per bé que les ventades aniran a menys
Protecció Civil de la Generalitat manté activat en fase d'alerta el Pla especial per risc de...
01/04/2026 - La CUP creu que la gestió dels empadronaments irregulars no ataca l'arrel del problema
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, en l'oposició municipal, creu que el debat...
01/04/2026 - FECOTUR inicia la campanya 'El comerç ÉS ART'
Coincidint amb l'inici del mes d'abril i en plena Setmana Santa, el Foment empresarial del Comerç...
01/04/2026 - El suquet de peix, avui a 'Mestres i mestresses dels fogons'
A les 6 d'aquesta tarda, el Museu de la Pesca de Palamós ofereix una altra sessió de l'activitat...
01/04/2026 - Rogeli Nieto presenta a Palamós els llibres 'Sempre hi haurà un demà' i 'Jugada incerta'
La Biblioteca Municipal de Palamós acollirà a les 7 d'aquesta tarda la presentació del llibre de...