26/04/2019 Política - Jordi Rodríguez
La candidatura de Junts per Catalunya Palamós i Sant Joan.
Junts per Catalunya Palamós-Sant Joan presenta avui els membres de la seva candidatura, en un acte que es farà a la plaça dels Arbres a dos quarts de nou del vespre. El cap de llista, Raimon Trujillo, estarà acompanyat en els llocs preferents per Pilar Arxé, Pol Guirado, Glòria Pruneda i Gemma Ros.
Darrere seu, i per aquest ordre, hi ha Anna Torné, Rosa Maria Bombardó, Jordi Díaz, Francesc Matés i Àngels Puig, fins a completar els deu primers d'una candidatura que l'alcaldable Raimon Trujillo defineix en aquests termes.
Glòria Pruneda ja tenia experiència com a regidora a l’Ajuntament de Palamós. Ho va ser durant deu mesos, entre els anys 2007 i 2008, com a regidora de Cultura en les files del PSC. També Francesc Matés, que figura en el número 9 de la candidatura i que abans havia passat per Iniciativa per Catalunya-Verds i l'Entesa, així com pel mateix PSC. Raimon Trujillo ha parlat així de la seva inclusió a la llista.
Junts per Catalunya ha denunciat, d'altra banda, en una nota informativa el que qualifica de falta de lideratge del govern municipal, a qui acusa literalment d'haver fet polítiques de pedaços i sense un projecte global. La candidatura liderada per Trujillo es queixa també de la neteja viària. En culpa, en part, l'actitud incívica d'una part de la població, però també un contracte de neteja que considera insuficient per a les necessitats de Palamós.
Totes les notícies:
28/03/2026 - El Palamós empata al camp del Banyoles (1-1)
Palamós i Banyoles s'han repartit els punts després d'empatar a un gol en el partit corresponent...
27/03/2026 - La totalitat del passeig del Mar s'obrirà avui als usos públics
Ràdio Palamós ja us va anunciar ahir l'ajornament, a causa de la previsió de vent, de tots els...
27/03/2026 - Palamós convida tothom a participar en el 'Primer bany de l'any'
L'Àrea de Promoció Econòmica i Turisme de l'Ajuntament de Palamós convoca, finalment, per a...
27/03/2026 - Tanquen la barraca de cala Estreta pel risc de despreniments
L'Ajuntament de Palamós ha decidit tancar la barraca de cala Estreta. La causa és el risc de...
27/03/2026 - Olga Praderas analitza l'abandonament esportiu a l'adolescència per culpa dels estereotips de gènere
Olga Praderas va analitzar ahir a Palamós com els estereotips de gènere, la pressió sobre el...
Notícies relacionades:
04/04/2019 - Política Pol Guirado ocuparà el tercer lloc de la llista de Junts per Catalunya
...
21/03/2019 - Política Pilar Arxé serà la número 2 de Junts per Catalunya Palamós i Sant Joan
...
08/03/2019 - Política Raimon Trujillo i Junts per Catalunya presenten avui en públic la seva candidatura
...
23/04/2019 - Política Glòria Pruneda se suma al projecte de Junts per Catalunya a Palamós
...