26/04/2019 Societat - Jordi Rodríguez
Botiga solidària de Mans Unides a Palamós, al carrer d'Isaac Albéniz. (Foto: Mans Unides).
Mans Unides ha obert una botiga solidària a Palamós. Està situada al carrer d’Isaac Albèniz, a tocar del carrer Major, i s’hi poden trobar llibres, roba i accessoris nous o de segona mà. Els beneficis de la venda d’aquests productes es destinen a un projecte de cooperació internacional.
Aquest espai esdevé també el punt de trobada amb Mans Unides a Palamós, per demanar informació o per fer qualsevol tipus de donatiu o de col·laboració. A banda, hi ha el vessant de botiga solidària, a imatge de la que Mans Unides també té a La Bisbal. Teresa Garcia Carós és la delegada d'aquesta ONG a Palamós.
Amb els diners que es recapten es financien els projectes de solidaritat i cooperació de Mans Unides. Les diferents delegacions reben encàrrecs concrets. Teresa Garcia Carós explica quin és el que ara tenen entre mans.
La botiga solidària de Mans Unides a Palamós, al carrer d'Isaac Albéniz, obre de dilluns a dijous, de deu a una, i els divendres i els dissabtes, de cinc a vuit.
Totes les notícies:
17/09/2025 - La consulta popular pel topònim municipal es farà el 23 de novembre
La consulta popular per decidir si el nom del municipi de Palamós també ha d'incorporar el de...
17/09/2025 - El barri d'Es Pla obre avui les reunions participatives veïnals
Avui comença el cicle de reunions de l'Ajuntament de Palamós amb els veïns dels barris, que...
17/09/2025 - Curs gratuït per ajudar a crear perfils a Linkedin
El Servei de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós iniciarà a finals d'aquest mes una...
17/09/2025 - SSIBE organitza la seva segona Jornada de salut comunitària
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha programat pel dia 2 d'octubre proper la segona...
17/09/2025 - 'Cuidem-nos!': promoció de la salut i el benestar a Calonge i Sant Antoni
L'Associació de Dones del Baix Emporda i l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni impulsen el...
Notícies relacionades: