17/04/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
L'actual guingeta de l'Oficina de Turisme, al passeig del Mar.
La Junta de Govern Local de Palamós farà demà l’aprovació inicial del projecte d’obres de la nova Oficina Municipal de Turisme. Aquest equipament es trasllada a un local de dues plantes situat a l’edifici Jaume II, al passeig del Mar. A la planta baixa hi haurà el punt d’atenció turística, i a la superior s’hi instal•larà l’estructura administrativa de les àrees municipals de Turisme i de Promoció Econòmica.
El projecte planteja una inversió municipal de 81.000 euros pel condicionament del local, que té una superfície total de 160 metres quadrats repartits entre els dos nivells. En un contracte establert en principi per a deu anys, l'Ajuntament pagarà un lloguer mensual d'uns 1.400 euros, amb l'IVA inclòs. La fórmula del lloguer ha despertat les crítiques del principal grup de l'oposició, el PSC. Des del govern municipal, format per ERC i CiU, defensen que es paga un preu de mercat, que el lloc és bo i que Palamós necessita un nou punt d'informació turística. Emili Colls, regidor de Turisme, ho explicava ahir en el programa d'aquesta emissora 'Preguntes'.
La regidora socialista, Raquel Gallego, ha reiterat avui a l'espai de Ràdio Palamós 'Preguntes', que tornar a pagar lloguers és un pas enrere. Més enllà d'això, tampoc estan d'acord amb el trasllat des del punt de vista operatiu.
Quan estigui a punt la nova seu de Turisme i Promoció Econòmica, es desocuparà l'actual Oficina Municipal de Turisme del passeig del Mar, i també els espais que ocupaven aquestes àrees a la Casa Montaner.
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...