12/04/2019 Cultura - Jordi Rodríguez
Noèlia Cotuna farà un recital d'arpa a La Gora. (Foto: lagorga.cat).
Joventuts Musicals de Palamós programa demà al Teatre La Gorga un concert de Noèlia Cotuna, una de les intèrprets d'arpa amb més projecció del país. Es tracta d'una proposta intimista en què el públic assistent puja a l'escenari i s'asseu al voltant de la concertista, amb un aforament limitat a només 100 persones. El recital de Noèlia Cotuna a La Gorga, començarà a dos quarts de nou del vespre, i constarà d'un repertori variat que va des del barroc fins a la música contemporània. El preu de l'entrada és de 10 euros, gratuït pels socis de Joventuts Musicals de Palamós.
I també demà dissabte comença una nova temporada del cicle 'Descobrim la música' organitzat per Càritas Interparroquial Palamós Sant Joan. El cicle està conduït pel músic Amós Pérez. Parlem d'un cicle de conferències i xerrades amb un variat programa de temàtiques relacionades amb la música i les grans obres de la història. Per a aquesta primera sessió s'ha triat el tema 'De Cervantes a Strauss', posant l'accent en la relació entre la literatura i la composició simfònica. 'Descobrim la música' es fa demà, a partir de dos quarts de cinc, al local de Càritas Interparroquial Palamós-Sant Joan, al carrer de Puigpedró, 23. L'entrada és gratuïta però es poden fer aportacions a benefici d'aquesta ONG.
Recordeu també que el diumenge, a les dotze, es fa la tradicional benedicció del ram al parc del Convent dels Agustins. A la mateixa hora, al passeig del Mar, hi ha una audició de sardanes amb la cobla Ciutat de Girona, organitzada per l'Agrupació Sardanista Costa Brava.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...