12/04/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
Expohàbitat és una fira dedicada integralment a l’habitatge. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
El Palau Firal de Sant Antoni acull durant tot el cap de setmana la sisena edició de la fira Expohàbitat. La mostra comptarà amb la presència d’uns quaranta expositors. Empreses que treballen des dels serveis de lloguer i la gestió immobiliària, fins a diferents productes relacionats amb la llar i el seu manteniment. A banda de la part expositiva també s’organitzarà un programa variat de ponències destinades tant a particulars com a empreses i comunitats de veïns.
La seguretat, l'interiorisme, la jardineria o les piscines, són alguns dels sectors professionals que estaran representats a Expohàbitat, retratant l'ampli camp d'activitats complementàries que hi ha al voltant del sector immobiliari. Arturo Prades, regidor de Promoció Econòmica de Calonge i Sant Antoni, detalla el perfil que té la fira Expohàbitat, que ja arriba a la sisena edició.
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni també tindrà un estand on tothom qui vulgui podrà informar-se sobre els projectes municipals vinculats a l'habitatge. Destaquen, d'altra banda, ponències sobre autoconsum per a la reducció de les factures elèctriques, amb Albert Sánchez, una de models de construcció sostenible, amb Miquel Martínez, i xerrades sobre energies alternatives, o minimalisme i organització. Expohàbitat 2019, que estarà obert el dissabte i el diumenge de deu del matí a vuit del vespre, al Firal de Sant Antoni, oferirà també tallers, presentacions, treball en xarxa, així com una zona d'activitats infantils i una altra de restauració amb food-trucks.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...
Notícies relacionades: