26/03/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
S'espera molta gent aquesta Setmana Santa a Palamós.
Els empresaris turístics de la Costa Brava centre són optimistes de cara a la campanya de la Setmana Santa d’aquest any. El sector veu el bon temps que fa com un factor molt favorable, i valora especialment el fet que aquest període de vacances escolars estigui més avançat en el calendari que no pas l’any passat, quan va caure en el mes de març.
Aquest ha estat un hivern de poca neu i això farà també, assegura el sector, que per Setmana Santa molta gent opti menys per la muntanya i més per gaudir del sòl i del bon temps a la costa. El calendari i la climatologia afavoreixen la perspectiva d'una bona campanya. Així ho ha explicat Martí Sabrià, gerent del Grup Costa Brava Centre.
La perspectiva dels hotelers de la Costa Brava centre és que en aquesta Setmana Santa es treballarà sobretot amb clients del país i que, de cara al mes de maig, ja començarà a prendre protagonisme el turisme estranger.
Totes les notícies:
07/05/2026 - Obres i Urbanisme El Consorci d'Aigües reivindica la feina feta per recuperar la depuradora
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava vol que es posi en valor l'esforç que s'ha fet per...
07/05/2026 - Obres i Urbanisme SSIBE vol tenir enllestida a l'estiu la reforma de l'Hospital de Dia
La Fundació Hospital de Palamós-Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà continua avançant...
07/05/2026 - Societat JuntsxCat demana que es paguin ja els plusos als policies i que es revisi el conveni laboral
Junts per Catalunya, grup de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, creu que el govern ha de donar...
07/05/2026 - Societat Reunió de participació ciutadana pels veïns de Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós programa avui la tercera de les 5 trobades del cicle de reunions amb...
07/05/2026 - Cultura 'Viatgem', conte inclusiu avui a la Biblioteca Municipal
A partir d'un quart de 6 d'aquesta tarda es farà a la Biblioteca Municipal de Palamós el club de...