20/03/2019 Societat - Jordi Rodríguez
En Boris Tosas, encarregat del taller d'avui, explicant la seva discapacitat als nens i nenes del Vila-romà.
Les Jornades d’Educació i Família de Palamós programen aquesta tarda un taller amb el títol ‘La inclusió conscient’. Va a càrrec de l’Associació POTS i es proposa reflexionar sobre l’actitud de famílies i professionals en la relació amb persones amb discapacitat. El taller l’impartiran Boris Tosas i Jordi Sansabrià, a partir de les sis de la tarda al Punt Jove de Palamós.
L'Associació POTS treballa en la promoció d'activitats de lleure inclusiu per a persones amb discapacitat, a la comarca del Baix Empordà. Aquesta tarda ho explicaran en aquest taller inclòs en la programació de les setzenes Jornades d'Educació i Família de Palamós. Jordi Sansabrià, tècnic de l'Associació, explica quin és el missatge que donaran.
Quina és la principal barrera que hem de superar quan ens relacionem amb persones amb discapacitat?. Jordi Sansabrià, respon.
Després del taller que l'Associació POTS farà aquesta tarda, a les sis, al Punt Jove, les Jornades d'Educació i Família de Palamós posaran el punt i final demà dijous amb l'última de les tres ponències programades. La protagonitzarà el doctor en psicologia, Domènec Luengo, que parlarà dels transtorns d'ansietat.
Totes les notícies:
27/10/2026 - Successos Confinen un edifici del passeig del Mar per un incendi
Els serveis d'emergències s'han mobilitzat avui en un incendi que s'ha produït a quarts de dotze...
27/10/2026 - Successos Entren a robar a l'Aula d'Aprenentatge
A dos quarts de dotze del migdia d'ahir, personal de l'Aula d'Aprenentatge es va adonar que algú...
27/10/2026 - Societat Ja es pot fer la vacuna antigripal sense cita prèvia a l'hospital de Palamós
Aquest passat dilluns va començar la segona fase de la campanya de vacunació contra la grip i la...
27/10/2026 - Societat 7 farmàcies de Palamós i Sant Joan permeten vacunar-se de la grip i la COVID
Per segon any consecutiu, diferents farmàcies de Palamós i Sant Joan, coordinades amb l'Àrea...
27/10/2026 - Societat Convocades dues noves jornades de donació de sang i plasma a Palamós i Sant Joan els dies 23 i 28 de novembre
El Banc de Sang i Teixits convoca dues noves jornades de donació de sang i plasma a Palamós i...
Notícies relacionades: