19/03/2019 Esports - Jordi Rodríguez
José Dias, guanyador de la VolCat Costa Brava. (Foto: Francesc Lladó - Ocisport).
El portuguès José Dias, del DMT Racing Team, ha aconseguit la victòria absoluta en la primera edició de la VolCAT Costa Brava, la prova de ciclisme BTT que s’ha fet aquest cap de setmana passat al massís de les Gavarres. Noemí Moreno ha guanyat la categoria femenina d’una cursa oberta a un ampli perfil de participants, i que entre les dues jornades ha acumulat 124 quilòmetres de recorregut i un desnivell de 3.900 metres en total.
Després de la primera jornada, els líders de la VolCAT Costa Brava eren Guillem Muñoz i Noemí Moreno. En la segona i definitiva, el DMT Racing Team va anar a totes i un dels seus corredors, el portuguès José Dias, es va alçar amb el triomf final. Andrea Marconi, mànager de l'equip, parla d'aquest ciclista.
En la categoria femenina, la belga Veerle Cleiren va apretar de valent en la jornada decisiva, però Noemí Moreno va aguantar l'avantatge i es va alçar amb el triomf. D'altra banda, Guillem Cassú i Sílvia Roura van guanyar les categories Sub23, mentre Bernat Cañellas i Neus Parcerisas ho van fer en Màster 30. Moisès López i Eva Martín van liderar el Màster 40, Ángel Luís Marco el 50, i Jean Bernard Souty, el 60. En les dues etapes, la VolCAT Costa Brava, que va comptar amb la participació de més de 700 ciclistes, ha tingut la sortida i l'arribada al Pavelló Municipal d'Esports de Calonge.
Totes les notícies:
14/05/2026 - Societat L'Ajuntament vol aclariments legals abans de complir la sentència pel complement salarial de la Policia Local
L'Ajuntament de Palamós diu que està pendent de consultes legals per aclarir de quina manera...
14/05/2026 - Política Som-hi demana al govern que pagui ja els factors retributius reconeguts judicialment als policies locals
Som-hi per Palamós i Sant Joan portarà al Ple municipal del dimarts vinent l'afer dels factors...
14/05/2026 - Serveis Les platges de Palamós recuperen les dutxes, 4 anys després
Per primera vegada des de l'any 2022, les platges de Palamós tornaran a tenir servei de dutxes...
14/05/2026 - Serveis Escala del creuer Sea Cloud Spirit
El port de Palamós rep avui la visita del creuer Sea Cloud Spirit, de la naviliera Sea Cloud...
14/05/2026 - Societat Últim capítol del cicle de trobades de l'Ajuntament amb els veïns dels barris
Aquesta tarda es farà l'última de les 5 reunions que ha convocat l'Ajuntament de Palamós, des de...
Notícies relacionades: