13/03/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
La seu de la Policia Local de Palamós, al carrer de Josep Joan.
Un únic aspirant s’ha presentat a la convocatòria de l’Ajuntament de Palamós per cobrir la plaça vacant d’inspector de la Policia Local. Ja s’ha formalitzat la composició de la Comissió de valoració del concurs. Es constituirà el dia 4 d’abril, el mateix dia que l’aspirant ha estat citat per a la presentació oral del seu projecte. El consistori ha optat pel sistema de mobilitat horitzontal per proveir aquesta plaça, que obre el procés a inspectors de policia local o de Mossos d’Esquadra amb un mínim de dos anys d’antiguitat.
Ja abans de la jubilació de l'anterior inspector, José Luis Sancho, que va plegar al febrer, l'Ajuntament de Palamós ja va convocar el procés per cobrir la vacant. un cop finalitzat el període de presentació d'instàncies, l'Ajuntament ha aprovat una relació en què hi ha un únic aspirant admès. Ara haurà de superar les proves pertinents i, si el tribunal li dona el vistiplau, es podrà incorporar a la plaça.
Recordem que els delegats a la Policia Local de Palamós del sindicat CSIF i del Sindicat Professional de Policies Locals d'Espanya, han criticat l'aposta pel sistema de mobilitat horitzontal. Ells haguessin optat per un concurs d'oposició lliure perquè pensen que és més exigent. Admeten que la mobilitat horitzontal és una solució legal, però diuen que no garanteix que el candidat tingui la titulació exigida de grau o diplomatura universitària. Pot ser algú, diuen, que hagi ascendit amb una dispensa de grau, simplement fent un curs a l'Escola de Policia de Catalunya. Des del govern municipal es defensa aquesta opció perquè s'ha volgut primar un perfil amb experiència professional.
Totes les notícies:
16/09/2025 - Crida al vot en el procés del pressupost participat
L'Ajuntament de Palamós ha aprofitat el dia del mercat setmanal per estimular el vot en el procés...
16/09/2025 - El Ple municipal d'investidura es farà aquest divendres 19, a les 17h
L'Ajuntament de Palamós ha convocat Ple extraordinari per a aquest divendres vinent, a les 5 de la...
16/09/2025 - Adjudicada l'obra de reforma del Mercat Municipal
L'1 d'octubre vinent han de començar les obres de reforma del Mercat Municipal de Palamós, i...
16/09/2025 - Cicle nou de reunions participatives als barris de Palamós
Demà dimecres es posarà en marxa al barri d'Es Pla un nou cicle de reunions amb els veïns dels...
16/09/2025 - L'Ajuntament de Palamós convoca les ajudes a les entitats culturals
L'Ajuntament de Palamós ha aprovat la convocatòria de les subvencions per ajudar econòmicament...
Notícies relacionades: