08/03/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
El Fem Dissabte arriba al sector de Cap Gros.
El cap de setmana de Carnaval va fer que no hi hagués 'Fem dissabte', però l'operatiu de neteja viària que organitza l'Ajuntament de Palamós torna demà. Ho farà al sector urbanitzat que hi ha al voltant del Cap Gros. Això inclou el Codolar d'en Gotes i els carrers de Sa Tamardia, d'Es Queixal, del Tamariu, de Cap Gros, del Rec de Fenals i d'en Tarrés.
Les actuacions impliquen que quan comenci la neteja, a primera hora del matí de demà, no hi hagi cotxes aparcats. Per això s'han senyalitzat tots els carrers afectats. La setmana que ve, el 'Fem dissabte' es traslladarà al nucli de Sant Joan.
Totes les notícies:
24/09/2026 - Societat CSIF denuncia que l'Ajuntament externalitzi el càlcul dels complements endarrerits de la Policia Local
Aquesta mateixa setmana us hem explicat que l'Ajuntament de Palamós ha contractat una consultora...
24/09/2026 - Serveis L'Ajuntament de Palamós voldria tenir totes les parades adjudicades quan obri el nou Mercat Municipal
L'Ajuntament de Palamós preveu reobrir el Mercat Municipal, ja reformat, en els primers dies del...
24/09/2026 - Medi Ambient L'alcaldessa admet que caldrà reflexionar sobre el futur de les dutxes a la platja
L'Ajuntament de Palamós ha recuperat aquest estiu el servei de dutxes a les platges, que havia...
24/09/2026 - Obres i Urbanisme L'arbrat mort del passeig es replantarà abans no acabi la garantia de les obres
Han passat 6 mesos des de l'obertura completa del passeig del Mar de Palamós, després de les...
24/09/2026 - Serveis El creuer Scenic Eclipse II fa l'escala inaugural a Palamós
Avui hi ha escala de creuer al port de Palamós, i a més és inaugural. Es tracta de la primera...