04/03/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
Temps assolellat, vent de garbí i dos practicants de kitesurf, el passat divendres. (Foto: J. Fernández tempspalamos.blogspot.com).
Mirem ara l'estadística del temps que hem tingut en aquesta setmana de Carnaval a Palamós, com sempre gràcies a la col·laboració de Josep Ribas. Ha estat una setmana de temperatures més que agradables, i això ho han agraït tots els qui han participat de la festa. Temperatures més pròpies de la primavera, amb un pic de 20'8 graus, el dimarts, com a màxima més alta de la setmana. A la nit, més fresca. La mínima més baixa, els 2'8 graus que hi va haver tant el dilluns com el dimecres.
Dies sense pluja i, pel que fa al vent, només destacar que el garbí ha agafat més presència aquests últims dies, destacant un cop màxim de 40 quilòmetres per hora, el divendres. Sembla ser que al Carnestoltes de Palamós aquest any no el llancen a l'aigua. Bé, en tot cas la temperatura de l'aigua de mar està a 13'7 graus, segons l'observatori de Josep Pascual a l'Estartit.
Totes les notícies:
14/08/2026 - Cultura L'Arbreda acull avui una nova Mostra de l'Havanera Catalana
Ja està tot a punt perquè el recinte de l'Arbreda es converteixi aquesta nit en l'escenari de la...
14/08/2026 - Societat Les 3 jornades al passeig del Mar recullen quasi 200 donacions de sang i plasma
Satisfacció del Banc de Sang i Teixits de Catalunya, i de l'Associació de Donants de Sang, pel...
14/08/2026 - Serveis El creuer Silver Shadow farà escala demà a Palamós
Les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós continuaran demà dissabte amb la...
14/08/2026 - Cultura El Festival de Guitarra Girona-Costa Brava arriba a Palamós amb 'Mediterranean Flavours'
El duet format per Stefania i Maurizio di Fulvio protagonitzarà demà dissabte al Teatre La Gorga,...
14/08/2026 - Cultura Concert de piano a les Nits Blanques de Marina Palamós
La nit més especial de l'estiu a Marina Palamós arribarà demà dissabte amb una nova edició de...