25/02/2019 Successos - Jordi Rodríguez
Incendi el passat dissabte, al carrer de Santa Bàrbara. (Foto: Policia Local de Palamós).
Aquesta matinada hi ha hagut dos incendis en dos vehicles aparcats en carrers de Palamós. S'afegeixen a un altre que es va produir a primera hora del matí del dissabte. En tots els casos, el foc només ha cremat la part interior dels cotxes, i els vehicles tenien trencat algun vidre. Els Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Palamós han obert una investigació per mirar d'aclarir l'origen dels focs.
El primer incendi es va produir cap a les set del matí del dissabte i va afectar un Mercedes amb matrícula de l'Estat espanyol, que estava aparcat al carrer de Santa Bàrbara. En l'extinció hi van intervenir la Policia Local de Palamós i dues dotacions de bombers. El vehicle tenia trencat el vidre d'una finestreta i només va patir danys en l'interior.
Els altres dos incendis s'han produït en la matina d'avui dilluns, uns minuts abans de les quatre. En aquest cas un veí ha alertat que hi havia dos cotxes que cremaven. Un era un Kia Rio, a l'avinguda de Lluís Companys, i l'altre un Renault Clio aparcat a l'avinguda de la Llibertat. Tots dos cotxes tenien trencat un vidre petit de la part del darrere, i tots dos han cremat novament només a l'interior. En aquest cas també s'han tornat a mobilitzar la Policia Local de Palamós i els Bombers. La investigació policial vol verificar si, com sembla, els tres incendis poden haver estat intencionats i, si és així, qui pot haver al darrere d'aquestes actuacions.
Totes les notícies:
24/09/2026 - Societat CSIF denuncia que l'Ajuntament externalitzi el càlcul dels complements endarrerits de la Policia Local
Aquesta mateixa setmana us hem explicat que l'Ajuntament de Palamós ha contractat una consultora...
24/09/2026 - Serveis L'Ajuntament de Palamós voldria tenir totes les parades adjudicades quan obri el nou Mercat Municipal
L'Ajuntament de Palamós preveu reobrir el Mercat Municipal, ja reformat, en els primers dies del...
24/09/2026 - Medi Ambient L'alcaldessa admet que caldrà reflexionar sobre el futur de les dutxes a la platja
L'Ajuntament de Palamós ha recuperat aquest estiu el servei de dutxes a les platges, que havia...
24/09/2026 - Obres i Urbanisme L'arbrat mort del passeig es replantarà abans no acabi la garantia de les obres
Han passat 6 mesos des de l'obertura completa del passeig del Mar de Palamós, després de les...
24/09/2026 - Serveis El creuer Scenic Eclipse II fa l'escala inaugural a Palamós
Avui hi ha escala de creuer al port de Palamós, i a més és inaugural. Es tracta de la primera...
Notícies relacionades: