25/02/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
Temps assolellat i minves el passat divendres al migdia. (Foto: J. Fernández tempspalamos.blogspot.com).
L'estadística del temps dels últims set dies a Palamós us l'oferim ara, a partir de les dades de l'estació meteorològica del nostre col·laborador Josep Ribas. Les temperatures de dia són molt suaus i contrasten amb les nocturnes, bastant més fredes. El divendres el termòmetre es va disparar a valors de primavera-estiu i ens va deixar una màxima de 24'6 graus. Per contra la mínima més baixa de la setmana són els 2'2 graus del dijous.
Dominats de ple per l'anticicló, no hi ha notícies de la pluja. Del vent, només destacar el garbí del divendres que ens va deixar un cop màxim per damunt dels 40 quilòmetres per hora. La temperatura de l'aigua de mar és de 13'1 graus, segons l'observatori de Josep Pascual a l'Estartit.
Totes les notícies:
30/06/2026 - Societat Rosa dels Vents admet que l'incident de la casa de colònies de la Fosca li farà revisar protocols
Rosa dels Vents ha condemnat els fets ocorreguts aquest cap de setmana passat a la casa de...
30/06/2026 - Serveis L'Ajuntament veu bé la fira d'atraccions lluny del passeig però la vol de més qualitat
L'Ajuntament de Palamós es mostra satisfet amb el resultat del trasllat de la fira d'atraccions de...
30/06/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues demana als ajuntaments i a la ciutadania que no afluixin per la depuradora nova
Ahir us explicàvem que les administracions donen per tancada l'emergència creada per l'avaria de...
30/06/2026 - Societat L'atenció primària amplia horaris a l'estiu per atendre un increment de població del 60% al Baix Empordà
Com cada estiu, la comarca del Baix Empordà s'enfronta a un repte de molta envergadura per una...
30/06/2026 - Successos Un escorcoll a Palamós dins l'operatiu contra una trama de tràfic d'éssers humans
La Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos d'Esquadra i la Policia Nacional han desarticulat...