22/02/2019 Cultura - Jordi Rodríguez
La poetessa Susanna Pérez Civit presenta avui a Palamós el seu nou poemari.
La Biblioteca Municipal de Palamós és avui el marc de presentació del poemari ‘Temps de cor’, de Susanna Pérez. L’autora, que viu a cavall entre Catalunya i Itàlia, utilitza precisament aquesta dualitat de terres que sent com a pròpies com a fil conductor per a aquest nou recull de poemes. L’acte es fa a partir de les set de la tarda, a la Biblioteca Lluís Barceló i Bou.
Susanna Pérez es va criar a Igualada però té un fort lligam amb la Costa Brava, especialment amb el municipi de Calonge i Sant Antoni. És educadora social i escriu des de fa anys. Al 2017 va presentar el seu primer poemari 'Fragàncies', i ara arriba aquest 'Temps de cor'. L'autora admet que en la poesia ha trobat el millor vehicle d'expressió i de relació amb el lector.
'Temps de cor' és un viatge marcat pel temps, delimitat per l'espai, la trobada, l'amor i també la luxúria. El temps que sacseja el cor i que, alhora queda com un amalgama, dins d'ell, segons l'autora. La presentació d'aquest recull poètic de Susanna Pérez, a les set a la biblioteca, anirà a càrrec d'Eduard Casas i comptarà amb acompanyament musical i lectura de poemes.
Totes les notícies:
24/09/2026 - Societat CSIF denuncia que l'Ajuntament externalitzi el càlcul dels complements endarrerits de la Policia Local
Aquesta mateixa setmana us hem explicat que l'Ajuntament de Palamós ha contractat una consultora...
24/09/2026 - Serveis L'Ajuntament de Palamós voldria tenir totes les parades adjudicades quan obri el nou Mercat Municipal
L'Ajuntament de Palamós preveu reobrir el Mercat Municipal, ja reformat, en els primers dies del...
24/09/2026 - Medi Ambient L'alcaldessa admet que caldrà reflexionar sobre el futur de les dutxes a la platja
L'Ajuntament de Palamós ha recuperat aquest estiu el servei de dutxes a les platges, que havia...
24/09/2026 - Obres i Urbanisme L'arbrat mort del passeig es replantarà abans no acabi la garantia de les obres
Han passat 6 mesos des de l'obertura completa del passeig del Mar de Palamós, després de les...
24/09/2026 - Serveis El creuer Scenic Eclipse II fa l'escala inaugural a Palamós
Avui hi ha escala de creuer al port de Palamós, i a més és inaugural. Es tracta de la primera...
Notícies relacionades: