20/02/2019 Esports - Jordi Rodríguez
Javi Salamero, donant instruccions als seus jugadors en un entrenament. (Foto: Quim Roca).
El Palamós Club de Futbol s’ha estabilitzat en la tercera plaça de la classificació del seu grup de la Primera Catalana. Els palamosins, però, estan lluny de les places de promoció i d’ascens, i van assumint que aquest serà un any de transició i que el retorn a la Tercera Divisió és una ambició que haurà de quedar pel proper curs.
Després d’un primer tram de lliga molt irregular, el Palamós va encadenar vuit jornades d’imbatibilitat just abans de l’aturada nadalenca. El retorn a la competició va portar la derrota a casa contra el Llagostera B, però des d’aleshores l’equip que entrena Javi Salamero ha tornat a encadenar cinc jornades sense perdre, amb tres victòries i dos empats. El degà sembla consolidat en una tercera plaça que fins la setmana passada amenaçava el Banyoles. Els del Pla de l’Estany, però, van caure golejats aquest diumenge passat per un Palamós molt efectiu que ara veu en el Lloret el principal competidor per a aquest tercer lloc. El primer i el segon, semblen lluny. El Girona B i el Vilassar, a deu i nou punts respectivament semblen tenir molt coll avall les places de promoció i d’ascens. Javi Salamero no vol llençar la tovallola, quan encara resten onze jornades pel davant. Tampoc vol parlar, però, de les dues primeres places com un objectiu real.
El Palamós ha vist com la Unió Esportiva Figueres li ha pispat un dels seus homes clau, Pol Tarrenchs, però per contra ha aconseguit conservar, almenys fins a final de temporada, el seu home franquícia: el davanter Pepu Soler, que ha marcat ja 21 gols en aquest curs.
Totes les notícies:
08/05/2026 - Serveis El Marella Explorer desembarca turisme britànic al port
Avui tenim escala de creuer al port de Palamós, la segona d'aquest mes de maig. Va a càrrec del...
08/05/2026 - Societat Jornada doble de donació de sang i plasma, la setmana que ve a Palamós
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants programaran aquesta setmana que...
08/05/2026 - Societat Preinscripcions obertes pels programes formatius del Pla de Transició al Treball
Des d'aquesta setmana està oberta la preinscripció als programes de formació i inserció del Pla...
08/05/2026 - Política L'ANC porta a Palamós la presentació del llibre d'Aleix Sarri 'Ànima de República'
Demà dissabte, l'Assemblea Nacional Catalana porta a la Biblioteca de Palamós un altre acte del...
08/05/2026 - Societat Més de 300 persones participaran aquest diumenge a la Festa de la Gent Gran
Palamós celebrarà aquest diumenge 10 de maig la seva Festa de la Gent Gran. L'activitat es durà...