11/02/2019 Esports - Carlos Ribas
L'acte de presentació s'ha fet aquest migdia a l'Espai del Peix.
Aquest migdia s'ha presentat la 30ª edició de la regata de vela infantil Palamós Optimist Trophy. La competició, una de les més prestigioses del món en la seva categoria, es farà del 14 al 17 de febrer. En la present edició reuneix 550 participants que representaran 30 països de 4 continents. Ja fa mesos que el Club Nàutic Costa Brava-Vela Palamós ha tancat les inscripcions, a causa de l’alta demanda de participació que té la prova.
Miquel Aviñó, vicepresident del Club Nàutic Costa Brava-Vela Palamós.
L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, destaca la dinamització que suposa un esdeveniment esportiu com l'Optimist Trophy per al municipi en un mes com el de febrer, en temporada baixa.
Carles Salgas, delegat d'Esports de la Diputació de Girona, ha parlat de l'impacte econòmic de la prova, tant per a Palamós com per a la comarca.
L'acte també ha comptat amb la presència de Josep Isern, en representació de la Federació Catalana de Vela, que ha definit la Palamós Optimist Trophy com un 'tresor' i ha recordat que, malgrat no ser una prova classificatòria en el calendari de l'especialitat, s'ha convertit en un referent internacional de la vela infantil. Una opinió que també ha compartit Josep Pujols, representant de la Secretaria General de l’Esport a Girona, que ha lloat la feina organitzativa del Club Nàutic Costa Brava-Vela Palamós. L'Optmist Trophy se celebrarà entre dijous i diumenge en aigües de la badia de Palamós. Compta amb 550 regatistes provinents de 30 països i convertirà la vila, per uns dies, en la capital internacional de la vela infantil.
Totes les notícies:
03/05/2025 - El Palamós perd davant el Vilafranca (0-2)
El Palamós ha perdut el partit disputat al Municipal Palamós - Costa Brava per zero gols a dos...
02/05/2025 - Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes de maig
El port de Palamós començarà aquest diumenge les escales de creuer del mes de maig. En seran 9,...
02/05/2025 - El pont de l'1 de maig porta molts visitants a la Costa Brava centre
Estem en ple pont festiu de l'1 de maig. Un cap de setmana llarg en què la Costa Brava centre...
02/05/2025 - Palamós recuperarà el brollador del passeig, després d'anys inactiu
La Brigada Municipal de l'Ajuntament de Palamós treballa aquests dies per posar a punt el...
02/05/2025 - Un cotxe s'estavella en una rotonda i el conductor és positiu en alcoholèmia
Un accident de trànsit, sense danys personals, va acabar la matinada d'ahir dijous amb un cotxe...
Notícies relacionades: