01/02/2019 Esports - Jordi Rodríguez
El davanter Pepu Soler, pretès pel Figueres, ha renovat finalment amb el Palamós CF.
Després de guanyar els dos primers partits de la segona volta, el Palamós Club de Futbol vol continuar amb la bona ratxa. Per fer-ho ha de derrotar el Tona, que aquest diumenge visita l’Estadi Municipal. Finalment, el davanter Pepu Soler continuarà al club, malgrat l'interès que havia mostrat el Figueres per fitxar-lo. Pepu, que aquesta temporada ja ha marcat 19 gols, ha renovat amb el Palamós per a una campanya més.
Pel que fa al partit del diumenge, el Palamós va guanyar l'últim matx jugat a casa, davant el Manlleu. No obstant, al llarg de la primera volta de la lliga li va costar una mica més guanyar els punts com a local, que no pas com a visitant. El tècnic Javi Salamero diu, però, que això no el preocupa.
El Palamós recupera per a aquest diumenge Uri Vila, sancionat la setmana passada, però no pot comptar amb el capità David Cano, lesionat i que a més ha de complir un partit de suspensió. El Palamós-Tona es juga el diumenge a les dotze del migdia a l'Estadi Municipal. Des de tres quarts de dotze podreu escoltar el programa de Ràdio Palamós 'El partit', amb la narració del joc a càrrec de Javi Bujer.
A la Lliga Nacional, el juvenil A del Palamós visita demà dissabte, a partir de dos quarts de cinc, el camp del Cornellà B. Els palamosins són els cuers del grup però venen de guanyar l'últim partit que han jugat. Al davant hi haurà el cinquè classificat per la cua, que té cinc punts més que el Palamós.
En el futbol territorial gironí, a la Tercera Catalana destaquem el Calonge-Cassà B, que es juga demà a les quatre. Una mica més tard, a tres quarts de cinc, el Sant Antoni visita el camp del Palafolls. A la Quarta Catalana, Palamós B-Monells, el dissabte a dos quarts de quatre, al camp gran de la zona esportiva Josep Massot i Sais. En aquest espai, per cert, al llarg del cap de setmana hi ha programats 9 partits de futbol de base. El calendari el trobareu en un document adjunt a aquesta notícia, al web palamoscomunicacio.cat.
En bàsquet, després de la pausa del cap de setmana passat, el sènior A del Club Esportiu Palamós torna a competir aquest diumenge. L’equip visita la pista del Bàsquet Arbúcies, un rival que coneix bé i amb qui competeix de manera molt directa en la classificació d’aquest grup de la Primera Catalana. Després de tres jornades sense guanyar, els palamosins es volen recuperar i reprendre el camí de la victòria. El partit, el diumenge a les sis de la tarda. Al Pavelló Municipal destaquem dos partits que es juguen també el diumenge. A dos quarts de sis, el Sub 25 femení s'enfronta al Salt i a continuació, a dos quarts de vuit, hi haurà el partit entre el júnior masculí i el Silenc.
Totes les notícies:
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
23/06/2026 - Política La CUP demana rebaixar les ràtios a l'aula en comptes de suprimir una línia educativa d'I3
Ahir dilluns va començar el període de matriculació pels cicles d'infantil, primària i...
23/06/2026 - Societat Els metges alerten dels riscos de les temperatures altes
Les temperatures altes que estem tenint en aquests primers dies de l'estiu, i en particular les...
23/06/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni recomana concentrar el llançament de petards en dos llocs
El front marítim de Calonge i Sant Antoni s'ha convertit des de fa molts anys en un lloc de...