29/01/2019 Societat - Jordi Rodríguez
L'acte de lliurament, ahir, al Mas del Vent de Palamós. (Foto: Josep Lois).
La Fira Nadalenca de Palamós va fer ahir al vespre l'acte oficial de lliurament dels diners recaptats en la darrera edició d'aquesta activitat solidària. Són 13.100 euros que es destinen a projects de l'AMPA de l'escola d'educació especial Els Àngels, i de l'Associació POTS. La Fira Nadalenca aplega diferents activitats solidàries, amb l'objectiu de recaptar fons per a entitats que treballen amb persones amb discapacitat psíquica, a la comarca del Baix Empordà.
Concretament, 5.900 euros van a mans de l'AMPA d'Els Àngels per a la contractació d'un especialista en educació musical. Una activitat participativa que vol treballar aspectes com el desenvolupament sensorial o motriu dels usuaris amb discapacitat. La resta dels diners, 7.200 euros, són per a l'Associació POTS que proposa la inclusió de nens i adolescents amb discapacitat, a través d'un casal simbiòtic. Anna Pérez és la presidenta d'aquest col·lectiu.
La Fira Nadalenca de Palamós va celebrar el 16 de desembre passat la 42a edició. Entitats, associacions, escoles i particulars van vendre productes tradicionals de Nadal, hi va haver un sorteig d'obres d'art, així com les activitats escèniques organitzades pel grup de teatre amateur Els Cosinets, a La Gorga. A banda d'això, la causa també ha recollit les aportacions de l'associació Front al Mar, 2.500 euros, i del Grup Brugarol i la plataforma Focus Engelhorn, amb 3.000 euros.
Totes les notícies:
07/09/2026 - Societat SSIBE fa una crida a vacunar-se contra la grip a partir de l'octubre
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà recorda la necessitat de vacunar-se de la grip per...
07/09/2026 - Societat Palamós Ciutat Educadora obrirà una aula d'estudi pels alumnes de secundària
El projecte Palamós Ciutat Educadora posarà aquest curs una eina més al servei dels estudiants...
07/09/2026 - Societat Segona tongada d'inscripcions obertes a l'Escola Municipal d'Adults
L’Escola Municipal d’Adults de Palamós ha obert aquest mes de setembre la segona fase del...
07/09/2026 - Cultura 'Quartet de tardor', de Barbara Pym, a la 'Tertúlia literària' del setembre
Avui és el primer dilluns de mes i, per tant, la Biblioteca Municipal de Palamós organitza la...
04/09/2026 - Serveis L'atur a Palamós s'enfila per segon mes consecutiu
Hem deixat enrere el mes d'agost i l'atur registrat a Palamós ha tornat a créixer per segon mes...