17/01/2019 Política - Jordi Rodríguez
El regidor de la CUP, Joan Bohigas, en un Ple de l'Ajuntament de Palamós.
El regidor de la CUP a l’Ajuntament de Palamós, Joan Bohigas, renuncia a la retribució del Ple d’aquest mes de gener. Bohigas recorda que el Ple només tenia un punt en l’ordre del dia i que això no justifica cobrar els més de 500 euros que els edils de l’oposició reben per assistència a la sessió. La CUP farà un concurs obert a entitats i associacions que treballin en projectes socials, culturals o mediambientals, per adjudicar-los aquests diners.
Els cupaires ja havien pres una decisió similar en un ple extraordinari que es va fer l'agost de l'any passat, denunciant que un plenari suposa una despesa per a les arques municipals d'uns 4.500 euros en retribucions. En el primer Ple d'aquest mandat, la CUP es va quedar sola defensant una reducció del 50 per cent en les retribucions dels regidors tant per assistència a plens com a comissions informatives. Ara, i després d'un Ple ordinari del mes de gener, amb un ordre del dia molt curt, el portaveu de la Candidatura d'Unitat Popular, Joan Bohigas, va anunciar que no cobrarien l'assistència a la sessió. Escoltem Joan Bohigas al Ple.
La CUP Sant Joan-Palamós publicarà al seu web les bases d'un concurs obert a entitats i associacions per tal que puguin tenir accés a aquests diners. La iniciativa va adreçada a entitats que treballin en projectes socials, solidaris, culturals o mediambientals.
Totes les notícies:
05/05/2025 - Un fort aiguat nega carrers a les zones més baixes de Palamós
Una tempesta de pluja i aparell elèctric que ha caigut sobre Palamós a primera hora d'aquesta...
05/05/2025 - Els empresaris celebren que la Generalitat s'obri al diàleg per la taxa turística
La Unió d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la Costa Brava centre es felicita que la...
05/05/2025 - SOS Costa Brava diu que l'activitat dels creuers ha de tenir topalls
L'entitat SOS Costa Brava sent preocupació per l'increment sostingut de l'activitat dels creuers...
05/05/2025 - Les arrels dels arbres, l'enemic de les voreres
La Brigada Municipal de l'Ajuntament de Palamós té declarada la guerra als desperfectes que...
05/05/2025 - Nova oficina virtual tributària del Consell Comarcal
El Consell Comarcal del Baix Empordà ja té plenament operativa la seva nova oficina virtual...
Notícies relacionades: