08/01/2019 Obres i Urbanisme - Jordi Rodríguez
Vorera deteriorada al carrer de Sant Joan Baptista de La Salle.
L’Ajuntament de Palamós ha iniciat la contractació d’un nou paquet de reforma de trams de voreres. Aquesta fase afectarà un sector de l’avinguda de Catalunya i també dels carrers de Sant Joan Baptista de La Salle, Muntaner i Foment, així com el passatge del carrer Comerç, a la Fosca. Són 1.500 metres quadrats de voreres que s’han anat deteriorant per l’ús o també per l’acció de les arrels dels arbres. El pressupost de l’actuació és de 124 mil euros, amb l’IVA inclòs.
En el cas de l'avinguda de Catalunya s'actuarà en la vorera de muntanya del tram entre Enric Vincke i Mallorca. A Sant Joan Baptista de La Salle es reformarà una de les voreres entre Jacint Verdaguer i Ample, el mateix tram que es farà al carrer de Muntaner. En el cas del carrer de Foment, la reforma afectarà el tram entre Jacint Verdaguer i Salvador Albert i Pey. Finalment, el projecte també contempla l'espai del passatge del carrer Comerç, al nucli de la Fosca. En total es reformaran 1.500 metres quadrats de voreres malmeses. En alguns casos, especialment a l'avinguda de Catalunya, per l'efecte de les arrels dels arbres. Aquí, a banda de canviar el paviment, també se substituiran els plàtans per exemplars de magnòlia. Escoltem l'alcalde de Palamós, Lluís Puig, en declaracions avui a l'espai d'aquesta emissora, 'Preguntes'.
En els carrers que limiten amb la reforma del Pla de Barris es farà servir el mateix panot gris i granellat, que es va utilitzar en aquell moment. Per a la resta, s'utilitza el clàssic panot de Palamós, però d'una dimensió més petita. El termini d'execució de l'obra, un cop comenci, serà de dos mesos. El projecte, amb un pressupost de 124.000 euros, està ja en la fase de licitació pública i serà l'últim paquet de voreres que es reformaran dins aquest mandat municipal.
Totes les notícies:
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
23/06/2026 - Política La CUP demana rebaixar les ràtios a l'aula en comptes de suprimir una línia educativa d'I3
Ahir dilluns va començar el període de matriculació pels cicles d'infantil, primària i...
23/06/2026 - Societat Els metges alerten dels riscos de les temperatures altes
Les temperatures altes que estem tenint en aquests primers dies de l'estiu, i en particular les...
23/06/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni recomana concentrar el llançament de petards en dos llocs
El front marítim de Calonge i Sant Antoni s'ha convertit des de fa molts anys en un lloc de...
Notícies relacionades: